رویکرد شهروند مداری در جهت ارتقاء سطح بهره وری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان ضمن بازدید از سازمان حمل و نقل بار و مسافر به لزوم ساماندهی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در سطح شهر  اشاره کرده و اظهار داشت: این سازمان راهکارهای جدید در راستای سهولت جابجایی مسافران و عبور ومرور ناوگان حمل و نقل عمومی را با توجه به نیاز سنجی و مطالبات شهروندان ارائه کند.

وی زیبایی بصری ، معاینه فنی خودروهای حمل و نقل عمومی  و حضور مستمر آنها در نقاط مختلف شهر جهت ارائه خدمات به شهروندان را مورد تاکید قرار داده و افزود: بازرسین سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز بر روند ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی نمایند.

فرزانه با قدردانی از تلاش های فضل الله نژادرییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و کارکنان این سازمان ، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ، تخصص ، تجربه و خلاقیت کارکنان ، خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان ارائه خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم چابک سازی مجموعه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: رویکرد شهروند مداری و تخصص محوری در جهت ارتقاء سطح بهره وری ناوگان حمل و نقل درون شهری سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.

در ادامه این بازدید ، حمیدرضا فضل الله نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به فعالیت های این سازمان و  با قدردانی از حمایت های مدیریت شهری گفت: در حوزه سرویس مدارس سازمان جزو سازمان های نمونه کشور محسوب شده  و در زمینه سوخت رسانی به خودروهای دیزلی، باربرگ و همچنین نوسازی ناوگان فرسوده گام های مطلوبی برداشته شده است.

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در پایان خاطر نشان کرد:  برنامه های جدیدی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است ، در این بازدید کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر به ارائه نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات