احداث کانال هدایت آب های سطحی / آسفالت خیابان ها / نظارت بر ساخت و ساز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، محمد حسین قبادی شهردار منطقه دو در گفت و گویی با اشاره به پروژه های عمرانی این منطقه و قدردانی از همراهی شهروندان اظهار داشت: هدایت آب های سطحی در حوزه منطقه دو شهری از مطالبات شهروندان بوده و در این راستا احداث کانال کوچه محمودیان در کوی شفا و خیابان خاقانی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کنده کاری ، قالب بندی و لیسه کشی ، کف جوی ها جهت هدایت آب های سطحی در خیابان جمهوری ، بتن ریزی دیواره کانال هدایت آب های سطحی جنب استخر سپاه واقع در میدان امام ، ترمیم و اصلاح تقاطع و آبرو در ابتدای کوچه جنب بیمارستان امیر مازندرانی در همین راستا در حال اجراست.

شهردار منطقه دو بیان کرد: لایروبی کانال ها و جوی ها نیز از فعالیت های شهرداری منطقه دو در جهت هدایت آب های سطحی و رفاه حال شهروندان بطور مستمر عملیاتی می شود.

قبادی به لزوم روان سازی ترافیک و سهولت تردد شهروندان اشاره کرده و ادامه داد: در این راستا ، لکه گیری و اسفالت بلوار ارتش ، میدان راه آهن ، کوچه عباسپور در بلوار فرح آباد و بلوار آزادی تا سه راه رازی از پروژه های شهرداری منطقه دو در جهت بهسازی معابر و خیابان ها بوده است.

این مسئول ، بهسازی میدان امام حسین (ع) (شهرداری) را مورد توجه قرار داد و گفت: تعمیر ، ترمیم و رفع نقص کابل برق اصلی این میدان ، تامین روشنایی و اصلاح چراغ ها ، شستشوی آبنما و سرویس کامل تجهیزات الکتریکی آبنمای این میدان نیز از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه دو در جهت زیباسازی مبلمان شهری بوده است.

شهردار منطقه دو با اشاره به پیاده روسازی های صورت گرفته در سطح این منطقه اظهار داشت: سنگفرش خیابان شهید فرجی و خیابان فارابی نیز در راستای توجه ویژه مدیریت شهری به سلامت شهر ؛ سلامت شهروندان و سهولت عبور ومرور آنان اجرایی شد.

وی ارائه توزیع خدمات متوازن در مناطق الحاقی به شهرداری منطقه دو را مورد اشاره قرار داده و افزود: تامین روشنایی معابر و خیابان های اصلی ، ورودی مدارس در شرف آباد ، کوی اصحاب و قرق و نیز نصب تعداد ۵۱ عدد تیر روشنایی و به طول ۱۳۰۰ متر در خیابان تازه آباد از فعالیت های شهرداری این منطقه بوده است..

قبادی ،  در ادامه با تاکید بر استمرار نظارت بر ساخت و سازها در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی تصریح کرد: با افزایش همراهی شهروندان و اجرای دقیق مقررات ساختمانی ، چشم انداز مطلوبی را در حوزه شهرسازی منطقه دو شاهد خواهیم بود.

شهردار منطقه دو خاطر نشان کرد: پاسخگویی به مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری و استمرار اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی سرلوحه فعالیت های شهرداری این منطقه قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات