تخفیف ۲۰ درصدی تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مالکان

تخفیف ۲۰ درصدی تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مالکان

به پیشنهاد هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و تایید هیئت ۴ نفره استان برای اولین بار در تاریخ فعالیت این سازمان، مالکانی که حق الزحمه نظارت و صدور شناسنامه فنی و ملکی را نقدی پرداخت کنند، از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند .

هیئت چهار نفره استان متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار یزد و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تقدیر از هیئت مدیره سازمان و تایید مصوبه آن زمینه اجرایی این موضوع را فراهم نمودند.

بر اساس مصوبه هیئت چهارنفره، با توجه به صورت جلسه مورخ هشتم خرداد هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در راستای تکریم ارباب رجوع، کمک به اقشار جامعه و همچنین ترغیب مالکین به استفاده از خدمات سازمان، کاهش ساخت و سازهای بدون پروانه و ارتقای کیفیت ساخت و ساز، پیشنهاد هیئت مدیره سازمان در خصوص تخصیص تخفیف ۲۰ درصدی حق الزحمه نظارت و صدور شناسنامه فنی و ملکی به مالکین در صورت پرداخت نقدی مطرح و موافقت گردید.

در همین ارتباط رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد غیردولتی و مردم نهاد می باشد بر توجه ویژه به اصلاح فرآیندهای سازمان به گونه ای که مشتریان و مالکین که متقاضی استفاده از خدمات مهندسی هستند تاکید کرده و اظهار داشت: امیدوارم با جلب رضایت مردم از پشتیبانی آنان برخوردار باشیم چرا که چنین مصوبه ای از مدت‌ها پیش مورد انتظار و علاقه بسیاری از مالکین بوده است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح روند ساخت و سازهای بدون پروانه و خلاف سازی ها سیر نزولی به خود گیرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات