از امروز سایت ثبت نام کمیته های هیات مشاورین جوان شورا باز است

از امروز سایت ثبت نام کمیته های هیات مشاورین جوان شورا باز است

دبیر مشاورین جوان شورای اسلامی شهر کرمان گفت: سایت ثبت نام کمیته های هیات مشاورین جوان شورا از دوشنبه مورخ۱۳خردادماه الی جمعه ۱۷خرداد ماه باز خواهد بود .

نوید سیدی در گفت‌وگو با کرمان آنلاین افزود: با توجه به اینکه این بازه زمانی ثبت نام تا به حال چند بار تمدید شده و صدها نفر در همین مدت در سایت ثبت نام کرده اند، بنا به دستور ریاست محترم شورای شهر این مدت دوباره تمدید شده و اگر افرادی از ثبت تقاضا خود به هرشکلی بازمانده اند یا با مشکل برخورد کرده اند در این فرصت بوجود امده با مراجعه به سایت ثبت نام کنند .

وی تصریح کرد: جوانان می توانند در این بازه یک بار در سایت ثبت نام کنند و با کد رهگیری که در اختیارشان قرار می‌گیرد در همان لحظه در کمیته مورد نظر  کاندیدا شوند.

سیدی گفت: طبق اساسنامه هیات مشاورین جوان شورا،هر فرد تنها عضو یک کمیته می‌تواند باشد و کمیته مورد نظر خود را نیز باید مطابق با مدرک تحصیلی یا رزومه کاری خود انتخاب کند.

دبیر مشاورین جوان گفت: انتخابات تمام کمیته‌ها، هفته‌ی آینده طی دو روز برگزار خواهد شد که متعاقبا از طریق کانال و سایت مشاورین جوان و خبرگزاری های رسمی اعلام  خواهد شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید moshaverjavanshora.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات