امداد رسانی به ۲۹۷ حادثه در اردیبهشت ماه گذشته

امداد رسانی به ۲۹۷ حادثه در اردیبهشت ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان ، سید حمید هاشمی رئیس این سازمان از امدادرسانی به ۲۹۷ مورد حادثه طی اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد و گفت:این امدادرسانی ها در دو بخش اطفای حریق و امداد ونجات صورت گرفته است و طی ماه گذشته  ۱۱۶ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۸۱ مورد عملیات امداد ونجات در گزارشات کارشناسان به ثبت رسیده است.

هاشمی ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه و خدمات شبانه روزی آتش نشانان، افزود: ۳۲۹خودرو به همراه یک هزار و یکصد مامور آتش نشان طی اردیبهشت ماه سالجاری برای امداد رسانی به حوادث اعزام شده اند که طی عملیات های صورت گرفته  ۸۴ شهروند از حوادث نجات یافتند.

وی خسارت های ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در اثر حوادث رخداده در ماه گذشته متاسفانه  ۲۲ نفر مصدوم و ۳ نفر جان باختند.

این مسئول ، با اشاره به اینکه بیشترین حادثه آتش سوزی در اماکن مسکونی، معابر و گذرگاه و خودرو رخداده، بیان کرد: بر اساس گزارش کارشناسان بیشترین علت وقوع آتش سوزی مربوط به آتش سوزی ناشی از برق بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵ نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام کرده تا نیروهای سازمان در کمترین زمان ممکن جهت امداد رسانی در محل حضور یابند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات