برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسور امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادماه مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان یک مدرس دانشگاه د ر ابتدای این مراسم با اشاره به ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل، گفت: امام خمینی (ره) فقط برای رضای خدا و حفظ دین رسول الله قیام کرد و مردم ایران با صلابت و ایمان پیرو اهداف آن حضرت حرکت کردند تا دست نظام سرمایه داری به سرکردگی آمریکا را نه تنها از کشور ایران بلکه از تمام کشورهای اسلامی کوتاه کنند .

دکتر سلیمان دوست با بیان این نکته که امام راحل با آموزه‌های قیام امام حسین (ع) و سنت پیامبر مکرم اسلام (ص) دست به قیام علیه نظام وابسته ایران به آمریکا و سلطنت شاهنشاهی زد، افزود: هدف اصلی امام(ره) ایجاد وحدت در جمع کشورهای اسلامی برای قطع نفوذ آمریکا و سلطه گران در جهان اسلام بود و امیدواریم ما بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.

گفتنی است در این مراسم سرگرد پاسدار مزنگی فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل استان، فرماندهان پایگاه بسیج صنعت آب و برق و همکاران در نمازخانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات