برگزاری جلسه شورای فرهنگی شرکت های تابع وزارت نیرو با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور

برگزاری جلسه شورای فرهنگی شرکت های تابع وزارت نیرو با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور

جلسه شورای فرهنگی شرکت های تابع وزارت نیرو با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور و مدیران عامل و اعضای شورای فرهنگی شرکت های آب و برق خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مدیران عامل و اعضای شورای فرهنگی شرکت های آب و برق استان در محل مجتمع نیایش مشهد برگزار شد بر  استفاده از همه ظرفیت های آموزشی، رسانه ای و روحانیت برای تحقق فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تاکید شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی ضمن اشاره به شرایط بارندگی در کشور خواستار توجه روحانیت در بحث فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب با تبیین آموزه های دینی در بین مردم شد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز با قدردانی از زحمات مدیران، اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعت شرکت های آب و برق استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در سازمان ها، بیان کرد: ورود به مسائل فرهنگی در کنار رسالت های سازمانی یک ضرورت است و ما تلاش نمودیم فرهنگ سازمانی مرتبط با آموزه های دینی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین “محسن قرائتی” افزود: همانگونه که بر موضوعات فنی تمرکز داریم، همه مسئولان موظف ایم بر اساس برنامه ای هوشمندانه اقدامات فرهنگی را نیز مدیریت کنیم چرا که مسائل فرهنگی نقش اساسی و تعیین کننده ای در تحولات اقتصادی دارد.

در پایان این جلسه از مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت های آب و برق استان و همچنین سید رضا موسوی، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

    نظرات