عملیات جستجوی آتش نشانان در تالش /آتش نشانی رشت

عملیات جستجوی آتش نشانان در تالش /آتش نشانی رشت


۱۲۵ رشت به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، محبوس شدن مرد ۳۵ ساله اردبیلی در ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۸ به بابک رمضانی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد .

در ادامه شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی سریعا ۵ تن از آتش نشانان تیم امداد و نجات را بهمراه یکدستگاه خودروی نجات به محل واقع در جوکندان تالش اعزام کرد .

وی در ادامه افزود: سقوط در حین حفاری و برشکاری لوله فلزی چاه موجبات محبوس شدن فرد ۳۵ ساله در گودال را فراهم کرد .

مومنی ضمن اشاره به حجم بالای ریزش خاک بر روی فرد محبوس شده، ادامه داد: تیم امداد و نجات آتش نشانی رشت سریعا بهمراه تیم آتش نشانی تالش که از دقایق اولیه پس از رخداد حادثه در محل حضور داشتند، نسبت به جستجوی فرد محبوس شده بر آمدند .

وی در ادامه به ملحق شدن دو بیل مکانیکی جهت کمک رسانی و انتقال خاک های فرو ریخته اشاره داشت و افزود: با توجه به حساسیت کار، ریزش فراوان خاک، سرانجام در جستجویی که بالغ بر ۱۴ ساعت بطول انجامید، جسد بی جان فرد سقوط کرده توسط تیم نجات آتش‌نشانان به بیرون از گودال انتقال یافت .

این مسوول در پایان به زحمات تیم آتش نشانی تالش و تیم نجات آتش نشانی رشت اشاره داشت و گفت: بی شک در این عملیات طولانی، زحمات رانندگان بیل مکانیکی، تیم های انتظامی و قضایی که دلسوزانه در کنار آتش نشانان بودند و همچنین حاضرین در محل که به نحوی امداد وکمک رسانی نمودند بسیار قابل تحسین و تقدیر است .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات