همکاری در جهت ترویج شعار پیشگیری بهتر از درمان / توجه به سلامت کارکنان و شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، طرح غربال‌گری فشارخون کارکنان مجموعه شهرداری با حضور عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری، سید مسعود مدینه رئیس شورای اسلامی شهر، نجاریان عضو شورای شهر، مدیران مجموعه شهرداری مرکز استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در محل ساختمان شهرداری مرکزی برگزار شد.

در این مراسم، فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به‌سلامت کارکنان اظهار داشت: مدیریت شهری همواره گزاره سلامت شهر، سلامت شهروندان را در فعالیت‌های خود سرلوحه قرار می‌دهد.

وی طرح غربالگری فشارخون را اقدام مثبت و موثر از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جهت توجه به ‌سلامت کارمندان و کارگران عنوان کرد و افزود: شهرداری ساری همواره آمادگی همکاری در راستای تقویت و ترویج شعار پیشگیری بهتر از درمان را با دستگاه‌های مربوطه دارد.

فرزانه ادامه داد: شناسایی افراد مبتلا به فشارخون بالا و صدور کارت شناسایی ویژه آنان و آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری و درمان فشارخون می‌تواند کمک شایانی به اجرای بهتر این طرح نماید.

سرپرست شهرداری ساری برنامه ورزش صبحگاهی کارکنان مجموعه شهرداری را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای افزایش نشاط، پویایی و سلامت کارکنان در روزهای زوج هر هفته ورزش کارکنان در بوستان ولایت برگزار می‌شود و امیدواریم این اقدام گام موثری در جهت کاهش بیماری و ارتقاء سطح سلامت همکاران مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات