وزیر مسکن به انبوه‌سازان «پیام‌دوستی» داد

در مراسمی که به مناسبت پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و نهمین دوره انتخابات بازرسان انجمن انبوه‌سازان استان تهران با حضور اعضای انجمن انبوه‌سازان استان تهران، مقامات ارشد وزارت مسکن و نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهارات نماینده وزیر مسکن در این جلسه از یک طرف و دفاعی که رییس انجمن انبوه‌سازان استان تهران از فعالیت‌های یک‌ساله صنف خود ارائه داد از طرف دیگر، مشخص کرد که انجمن انبوه‌سازان و وزارت مسکن تاکنون توانسته‌اند تعامل مطلوبی با هم برقرار کنند.

امری که در سال‌های گذشته کمتر دیده می‌شد؛ چرا که در سال‌های اخیر صنف انبوه‌سازان به طور مداوم در خواست داشتند تا پتانسیل آنها در مسکن‌سازی جدی گرفته شود، اما این مهم محقق نشد. در این بین نامه‌ای که وزیر مسکن به انبوه‌سازان تحت عنوان پیام دوستی ارسال کرده به خوبی بیانگر محقق شدن خواسته انبوه‌سازان در این زمینه است.

به گزارش دنیای اقتصاد حضور گسترده انبوه‌سازان در مسکن مهر از یک طرف و فراخوان جدید وزارت مسکن برای حضور انبوه‌سازان در مسکن ۹۹ ساله برای سال ۱۳۹۰ باعث شد تا در انتخابات هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان، قائم مقام وزیر مسکن تاکید زیادی به ساخت و سازهای مسکن مهر کند و عنوان کند که مسکن مهر به شدت باعث توسعه انبوه‌سازی و صنعتی‌سازی در چرخه ساخت وسازهای کشور شده است.

در این مراسم ایرج رهبر، رییس هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با ارائه مهم‌ترین اقدامات انجمن و گزارش عملکرد کمیسیون‌های انجمن برآن شد که از عملکرد مجموعه فعالیت‌های انجمن دفاع کند. به گزارش دنیای اقتصاد، زمینه سازی برای حضور انبوه‌سازان در پروژه مسکن مهر از جمله شاخص‌ترین اقدامات انجمن طی چند سال اخیر به نظر می‌رسد که به اعتقاد برخی سبب ساماندهی و به سرانجام رساندن مسکن ۹۹ ساله شد.

به گزارش دنیای اقتصاد مقرر شده بود که وزیر مسکن در این مراسم حضور داشته باشد، اما به دلیل میزبانی هیات الجزایری این امکان میسر نشد. در این بین قائم مقام وزیر مسکن اقدام به قرائت پیام وزیر مسکن به انبوه‌سازان کرد که متن پیام به شرح زیر است: با سلام و درود فراوان برتک تک شما عزیزان و ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید غدیر خم، اطلاع یافتم که مجمع عمومی سالانه انجمن جهت انتخاب هیات مدیره و بازرسان توسط اعضای انجمن در حال برگزاری است. فرصت مناسبی بود که بتوانم در جمع شما کارآفرینان پرتلاش بخش ساخت و ساز مسکن حضور یابم و از نزدیک از همه شما که با عشق و علاقه قابل تقدیر در عرصه سازندگی به خصوص در طرح مسکن مهر وارد شده‌اید تشکر و قدردانی کنم و از همکاری و تعامل نزدیک شما با وزارت مسکن و شهرسازی سپاسگزاری کنم. از آنجا که به دلیل میزبانی هیات بلند پایه الجزایری امکان حضور در مجمع عمومی آن انجمن میسر نشد، پیام برادری و دوستی و احترام خود را از طریق نماینده خود، جناب آقای مهندس لطفی زاده به سمع شما می‌رسانم.

منبع: دنیای اقتصاد

 

    نظرات