ادامه نهضت آسفالت معابر سطح منطقه دو اراک

ادامه نهضت آسفالت معابر سطح منطقه دو اراک

حسین زندیه وکیلی اظهار کرد: مسیرهای پر تردد از مهم ترین فضاهای عمومی شهرها هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و ... را برای شهروندان فراهم می‌کنند.
وی ادامه داد: بر این اساس توجه به کیفیت پیاده راه‌ها و خیابان‌ها و تلاش برای مناسب سازی آنها در ارتقای رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری نقش به سزایی دارد.
زندیه وکیلی ارتقا کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و تصریح کرد: در این راستا عملیات لگه گیری و آسفالت در کوی رضوی در حال اجرا می شد.
شهردار منطقه دو اراک با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است،خاطرنشان کرد: تمام خیابان ها و محلات این منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرایی می شود.
وی در خصوص اجرای عملیات سم پاشی درختان منطقه گفت: عملیات سمپاشی روزانه و شبانه درختان بلوارهای امام خمینی(ره) و گلها، کوچه حاجی باشی خیابان جنت و پارک ولیعصر(عج) در منطقه ۲ اراک،توسط عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک انجام شد، همچنین عملیات سمپاشی درختان کوچه انصاری از خیابان ۱۲ متری فاطمیه در انتهای خیابان امام خمینی(ره)، واقع در منطقه ۲ اراک، توسط عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری انجام شد.
زندیه وکیلی با اشاره به این که ترمیم پیاده روهای سطح منطقه دو اراک در حال انجام می باشد اظهار داشت:پیاده روها یکی از تاثیر گذارترین عناصر در منظر شهری هستند و مرمت و ساماندهی می تواند آن ها را به مکانی دلنشین برای قدم زدن و پیاده روی تبدیل کند. شهروندان گاهی به دلیل مناسب نبودن سنگفرش پیاده روها به خیابان رفته و از کنار خودروها به راه خود ادامه می دهند. اما ترمیم سنگفرش پیاده روها در سطح شهرها اگر چه برای زیبایی منظر شهری بسیار مهم است، اما برای مردم و کسبه اطراف خیابان ها به خصوص در حد فاصل خانه ها ، شرکت ها و فروشگاه ها با آسفالت خیابان که تردد مردم در آن بسیار بیشتر از دیگر نقاط است ، مشکلاتی را ایجاد می کند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات