نخستین جشنواره خانوادگی...

نخستین جشنواره خانوادگی...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نخستین جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در شامگاه جمعه هفدهم خرداد ماه با حضور جمع زیادی از خانواده ها و علاقه مندان در محل پارک کوهستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان از برگزاری نخستین جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در شامگاه جمعه هفدهم خرداد ماه با حضور جمع زیادی از خانواده ها و علاقه مندان در محل پارک کوهستان خبر داد و گفت: در این جشنواره که به مناسبت روز جهانی بازی‌های رومیزی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد، جمعی از مردم و خانواده ها با بازی‌های رومیزی و فکری آشنا شده، توانایی‌های خود را محک زدند و در فعالیت‌های فرهنگی و سرگرمی مشارکت کردند.

وی افزود: تعدادی از کارشناسان بازی‌های رومیزی و فکری نیز برای آموزش و آشنا کردن علاقه‌مندان و حاضران با این بازی‌ها در این برنامه فعالیت داشتند که مورد استقبال اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های یزدی قرار گرفت.

ملازینلی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور با رویکرد آموزشی و مشارکتی برای اقشار مختلف به خصوص خانواده‌ها جزو اهداف برگزاری این جشنواره بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی، نشاط و سلامت برای خانواده‌ها محور فعالیت‌های این سازمان است.

وی ابراز امیدواری کرد این گونه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در طول سال برای عموم مردم و خانواده‌ها با همکاری تشکل‌ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات