شهردار جدید یزد: مهم‌ترین...

شهردار جدید یزد: مهم‌ترین...

جمال الدین عزیزی شهردار جدید یزد در آئین تودیع و معارفه شهردار یزد گفت: مهم‌ترین دغدغه کاری خود را حفظ و نگهداری از ثبت جهانی یزد و توجه به بافت تاریخی میدانم .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، جمال الدین عزیزی بندرآبادی در مراسم آئین تودیع و معارفه شهردار یزد که صبح روز شنبه هجدهم خرداد ماه با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، استاندار و مدیران ارشد استان برگزار شد، مهم‌ترین دغدغه کاری خود را حفظ و نگهداری از ثبت جهانی یزد و توجه به بافت تاریخی عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در تمام بخش‌های شهر نمودی از بافت تاریخی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش کیفیت زندگی برای شهروندان و گردشگران، توجه ویژه به شهر هوشمند، الگو برداری از اقدامات موفق دیگر شهر‌های ثبت جهانی، احیای سنت‌های اصیل یزدی و ترویج آن‌ها، ایحاد شفافیت‌های مالی در کلیه برنامه ها، قانونمند سازی ساخت و ساز‌ها و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی از جمله برنامه هایی است که برای توسعه و آبادانی شهر یزد انجام خواهیم داد.

عزیزی شهر را به مثابه یک موجود زنده تشیه کرد و افزود: شهر موجودی است که نفس می کشد، حیات دارد و هوای پاک  می خواهد و در یک کلام شهر موجودی است که زندگی در همه ابعادش سهم و حق اوست.

شهردار یزد تصریح کرد: کیفیت زندگی مردمان  شهر میراث جهانی یزد باید به حدی برسد که شور و اشتیاق در آن موج بزند و دیگران از داخل و خارج را به خود جذب نماید تا ساکنان آن احساس آرامش و شادی داشته باشند و بتوانند میهمانان خود را هم با گشاده رویی و شادابی پذیرایی کنند.

عزیزی بندرآبادی خاطر نشان کرد: یزد در بسیاری زمینه ها و بلکه در تمامی زمینه های خدمات شهری پتانسیل برند شدن دارد، این مهم با اتکا به علما، فرهیختگان و دانشمندان این شهر و با تامل و همکاری همه صاحب نظران نه تنها دور از ذهن نیست بلکه بسیار محتمل و در نهایت شیرین و لذت بخش است.

وی مهمترین چشم انداز و آروزی خود در مدیریت شهری را تبدیل شدن یزد به شهری شاد و راحت برای زندگی عنوان کرد و افزود: شهری که هدف اول گردشگران داخلی و خارجی و بهشت سرمایه گزاران باشد، شهری بدون زباله و آلودگی، شهری هوشمند با در نظر گرفتن کلیه مولفه های تریف شده در این زمینه، شهری با احیای کلیه مولفه های سنتی خود یعنی آن چیزهایی که یزد با آن(قنات، قنوت و قناعت) شناخته می شود.

عزیزی محقق شدن شدن کلیه اهداف و برنامه‌ها را در گرو کمک و تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و همچنین داشتن برنامه مدون و اصولی دانست و عنوان کرد: به زودی برنامه‌های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف تنظیم و به مردم ارائه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات