شهردار یزد: ما میراث دار...

شهردار یزد: ما میراث دار...

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در اولین حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساماندهی محیط زیست شهری را اولویت نخست برنامه‌های خود عنوان کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس و اعضای شورای اسلانی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، با اشاره به رای اعضای شورای شهر و تایید حکم وی توسط وزیر کشور گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری اعضای شورای شهر از عهده مسئولیت خطیر اداره شهر میراث جهانی برآیم.

وی با بیان این که ما میراث‌دار ارزشمندترین یادگار گذشتگان هستیم، اظهار داشت: مردم دنیا در این زمینه از ما انتظار دارند و باید بتوانیم این انتظارات را محقق کنیم و آنچه دنیا نزد ما به امانت گذاشته را باید به نحو مطلوب صیانت کنیم.

عزیزی با اشاره به این موضوع محیط زیست هم در سطح کشور و بین الملل از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: اولین موضوعی که برای انجام آن خواستار همکاری اعضای شورای شهر برای تبیین شرایط آن هستم، بحث محیط زیست شهری است .

شهردار یزد همچنین خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر بتوانیم برخی مسائل از جمله عدم نصب بنرها را فرهنگ کنیم، اتفاق بزرگی رخ خواهد داد بنابراین در بدو ورود خود شعار «به‌جای هر بنر یک درخت» را مطرح کردیم.

وی تصریح کرد: شهر یزد باید به سمت صفر شدن میزان زباله‌ها برود و گرچه این کار دشوار است اما باید این مهم را ترویج و تبلیغ کنیم تا به تدریج نهادینه شود.

عزیزی تاکید کرد: سایر مسائل شهری در بخش‌های مختلف نیز در اولویت است اما باید با سرعتی پیش برویم که چند ماه گذشته که شهر بدون شهردار اداره شد، جبران شود و در این مسیر نیازمند همکاری ویژه اعضای شورای شهر هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات