بهره برداری از چاه جدید روستای سلطان آباد و مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی بتی مجتمع پیرواش

بهره برداری از چاه جدید روستای سلطان آباد و مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی بتی مجتمع پیرواش

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان از بهره برداری چاه جدید روستای سلطان آباد در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این اقدام باهدف بهبود آب شرب در مدار شبکه توزیع انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان محمد محبوبی با اعلام خبر فوق، افزود: چاه قدیم در حال حاضر از مدار خارج شده است.

وی به بهره برداری مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی بتی مجتمع پیرواش اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این مخزن به منظور افزایش حجم ذخیره آب در روستاهای حسین آباد ملک، چنارقشلاق، گوزن فارس و همچنین روستاهای عطاآباد، پیرواش و انبارتپه شهرستان آق قلا بوده است.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان ادامه داد: در ماه گذشته الکتروپمپ چاه روستای توسکاستان نیز تعویض شد.

وی ضمن یادآوری مصرف ۲۰۰کیلوگرم کلرمایع برای ضدعفونی آب شرب روستاهای شهرستان گرگان، افزود: ۵۹۱ کیلوگرم کلرجامد برای ضدعفونی و گندزدایی آب شرب این روستاها نیز مصرف شده است.

محبوبی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه ۳دستگاه کلرزن روستاهای معصوم آباد، میان آباد و چاه لردگاز تعویض شده است.

وی به واگذاری ۷۰ فقره انشعاب آب به مشترکین متقاضی جدید اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۴ دستگاه کنتور آب به صورت رایگان برای مشترکین کنتورخراب تعویض شد.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان از شناسایی انشعابات غیرمجاز در ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: تاکنون انشعاب آب غیرمجاز به مجاز تبدیل شد.

وی در خاتمه تعداد روستاهای بهره مند این شهرستان را ۷۸ روستا اعلام کرد و یادآور شد: ۲۸۴۹۱ مشترک با ۹۳۹۲۲ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات