نوارهای حفاری فاضلاب در مهرشهر ترمیم می شود

نوارهای حفاری فاضلاب در مهرشهر ترمیم می شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در معابر مهرشهر در حال انجام می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علیرضا جهاندیده اظهار داشت: عملیات ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در خیابان های امیرکبیر و امام حسین (ع) مهرشهر به طول ۱۲۰۰ متر و عرض یک متر انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در خیابان دکتر حسابی به طول ۱۵۰ و با عرض یک متر عنوان کرد: به منظور ارتقای منظر شهری و رفاه حال شهروندان، سازمان نسبت به اجرای عملیات مرمت نوار حفاری فاضلاب در برخی از خیابان های مهرشهراقدام نموده است .

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از ترمیم نوارهای حفاری در محدوده مهرشهر با هزینه ای معادل ۲۰۲ میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: در راستای بهسازی معابر شهری،  عملیات ترمیم آسفالت در برخی از معابر مهرشهر توسط شهرداری اجرا می شود .

جهاندیده با بیان اینکه یکی از عمده فعالیت هایی که روزانه در کنار سایر فعالیتها و خدمت رسانی های این شهرداری با تلاش و پشتکار نیروها در سطح شهر صورت می گیرد؛ زیرسازی و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی است، ادامه داد: این عملیات با هدف پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و با توجه به فرسایش، تخریب و حفاری  آسفالت در برخی از معابر اجرایی شد .

لازم به ذکر است پیاده روسازی و مناسب سازی خیابان بهشتی ۷ نیز به طول ۴۵۰ متر مربع و با هزینه ای معادل ۱۶ میلیون تومان در حال انجام می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات