تانکرهای تخلیه و حمل فاضلاب با سامانه موقعیت یاب AVL رصد می شوند

تانکرهای تخلیه و حمل فاضلاب با سامانه موقعیت یاب AVL رصد می شوند

تانکرهای تخلیه و حمل فاضلاب با سامانه موقعیت یاب AVL رصد می شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: تانکرهای تخلیه وحمل فاضلاب با موقعیت یاب خودکار AVL رصد می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری در این خصوص افزود: هر چند که در سال‌های اخیر برخی از مناطق شهر به سیستم فاضلاب اگو متصل شده اما همچنان جمع‌آوری فاضلاب در قسمت‌های زیادی از شهر به شیوه سنتی و به وسیله تانکرهای حمل فاضلاب انجام می‌شود که تخلیه فاضلاب در محل های غیرمجاز سلامت شهر را به مخاطره می اندازد.
وی با بیان این که با توجه به اهمیت سلامت شهروندان ساماندهی و نظارت کامل بر تانکرهای حمل فاضلاب را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: برهمین اساس اقدام به نصب موقعیت یاب بر روی تانکرهای حامل فاضلاب (سپتاژ) شده که گامی موثر در راستای شناسایی و موقعیت یابی تانکرهای حمل فاضلاب است.
مختاری ادامه داد: تاکنون تعداد ۲۰۰ دستگاه تانکر تخلیه و حمل فاضلاب شناسایی و بر روی ۹۳ تانکرموقعیت یاب نصب شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: امیدواریم در سال جدید با تامین اعتبار لازم، تانکرهای باقی مانده تخلیه و حمل فاضلاب حمل سپتاژ که شناسایی شده اند نیز مجهز به موقعیت یاب AVL شوند.
مختاری همچنین به پارک وسایل نقلیه حامل سپتاژ در فضاهای مسکونی و ایجاد مشکلات بهداشتی برای شهروندان اشاره کرد و افزود: در راستای جلوگیری از این مهم، توقفگاهی در بولوار میامی با مساحت ۱۲ هزار مترمربع راه اندازی شد تا خودروهای مذکور در انتهای کار روزانه خود در این مکان توقف نمایند.
وی با بیان این که طی ده ماه گذشته ۱۱ هزار و ۱۴۸ توقف خودروی حمل سپتاژ در توقفگاه ناوگان باری میامی صورت گرفته است، گفت: این خودروها پس از اتمام کار در محل توقفگاه پارک و صبح روز بعد مجددا خودروی خود را از توقفگاه خارج می نمایند.
مختاری یادآورشد: نیروهای بازرسی این سازمان به همراه پلیس راهور در صورت پارک حاشیه ای این ناوگان نسبت به اعمال قانون این وسایل اقدام خواهند کرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات