هفته آینده پل شهید «الله دادی» به بهره برداری می‌رسد

‍ ‍ شهردار کرمان:

هفته آینده پل شهید «الله دادی» به بهره برداری می‌رسد

شهردار کرمان گفت: هفته‌ی آینده تقاطع غیر همسطح شهید «الله دادی»(پل ابوذر)  به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی شب گذشته شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه رمضان از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و دیگر شهروندان برای حضور در افتتاح این پل دعوت به عمل آورد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اینکه  تعدادی از اعضای شورا استعفا داده و دیگر حضور ندارند، ابراز ناراحتی و تصریح کرد: از بابت حضور اعضای جدید مانند سرکار خانم لری که تجربیات زیادی از حضور در دوره‌های قبلی شورا دارند، خوشحال هستیم  و به این بزرگواران خیر مقدم می‌گوییم.

شهردار کرمان ادامه داد: امیدواریم با کمک اعضای جدید شورا همانند مدتی که از این دوره‌ی شورا گذشت و اعضا در کنار شهرداری‌ و یاور آن بودند، با همکاری، هم صدا و همدل، کارهای شهر را در مدت باقی مانده از شورا و شهرداری، پیش ببریم.

شهردار کرمان همچنین به عملکرد گذشته‌ی شهرداری اشاره کرد و گفت: در گذشته شهرداری عملکردی جزیره‌ای داشت و گاهی حتی حقوق دادن به برخی مجموعه‌های شهرداری اولویت و به روز بود، اما تفکر ما در این دوره‌ی شهرداری متفاوت از گذشته بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال اتوبوسرانی شهرداری کرمان در سال‌های گذشته ۵ میلیارد تومان بدهی داشت و شهردارهای قبلی این بدهی را پرداخت نکرده بودند، اما به نظر من این بدهی بر ذمه‌ی شهرداری بود و به همین دلیل آن را تقسیط کرده و پرداختم. یا راه اندازی شرکت سالم شهر خلاف بوده و در تمام این سال‌ها این شرکت احداث شده و کار کرده بود و کسی هم بر روی ایجاد و کار آن نظارت نکرده بود.

وی گفت: تا اینکه در این دوره این شرکت را با در نظر گرفتن همه‌ی موارد ، تعطیل خواهیم کرد.

عالم‌زاده افزود: امروز تفکر ما در شهرداری مدیریت واحد است و مهم نیست در چه بخش و مجموعه‌ی شهرداری کار انجام می‌شود و همه‌ی مجموعه‌ها به یک چشم دیده شده و خدمات‌دهی به آنها یکسان است.

وی با بیان اینکه نوع تفکر در اداره‌ی امور شهر این دوره‌ی شهرداری متفاوت از گذشته است، ادامه داد: ما معتقدیم در مجموعه‌ی شهرداری همه سوار بر یک کشتی هستیم و باید همدل، هم‌صدا و با همکاری امور را پیش ببریم.

زهرا لری عضو جدید شورای اسلامی شهر نیز در نشست عمومی امشب شورای اسلامی شهر که بخشی از آن به مراسم تحلیف ایشان اختصاص داشت، ضمن ادای سوگند، گفت: امیدوارم از اندک تجربه‌ای که از سال‌ها حضور در شورا دارم، در کنار دیگر اعضای شورا استفاده کرده و بتوانیم در جهت مصالح مردم و شهرمان، گام برداشته و کارنامه‌ی قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: خروجی این شورا تاکنون خوب بوده و یکی از این خروجی‌های خوب، انتخاب شهردار خوش فکر، جوان، متخصص و فعال است که خدمات زیادی تاکنون در شهر انجام داده است.

گفتنی است در این شورا، تصمیم گرفته شد کمیسیون بهداشت و سلامت در کمیسیون خدمات شهری ادغام شده و  کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت به عنوان کمیسیونی جدید فعالیت کرده و تصمیم گیری در خصوص بخش حقوقی و نظارت کمیسیون خدمات شهری به جلسه بعدی شورا موکول شد.

همچنین شورا از ۲۵ خرداد تا ۱۰ تیر به تعطیلات تابستانی می‌رود.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید mislori.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید mr.alamzade.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات