نمایش آمادگی امور آبفار تایباد در مانور مدیریت بحران

نمایش آمادگی امور آبفار تایباد در مانور مدیریت بحران

امور آبفار تایباد با حضور در مانور مدیریت بحران که با حضور فرماندار این شهرستان انجام شد آمادگی خود را در هنگام وقوع این بلای طبیعی به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این مانور که با حضور فرماندار و سایر دستگاههای اجرایی تایباد در محل فرمانداری برگزار گردید اکیپ مدیریت بحران امور آبفار این شهرستان جهت پشتیبانی، تامین آب شرب و رفع حوادث احتمالی به محل مانور اعزام شد.

فرماندار تایباد در خصوص لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی و اقدام به موقع آنان در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مطالبی را بیان و با اشاره بر شناسایی واحدهای دارای استحکام بنای ضعیف، بر نقش دفتر نظام مهندسی و بنیاد مسکن در مقاوم سازی آنها تاکید کرد.

سیاح گفت: مدیریت بحران  یعنی اینکه برای مقابله با حوادث احتمالی و غیرمترقبه و تهدیدهای ناشی از آنها بتوانیم با آمادگی و تجهیزات لازم حوادث و مشکلات ناشی از آنها را مدیریت کنیم به همین منظور و با توجه به شرایط توپوگرافی استان که مستعد سیل، زلزله، خشکسالی و… می باشد، آزمون میزان آمادگی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان را جهت خروج در شرایط اضطراری ناشی از وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی نظیر زلزله، آتش سوزی و نیز  تمرین و ممارست گروه­های امدادی در راستای کمک به افراد آسیب دیده به منظور کاهش آسیب­های وارده و به حداقل رساندن تلفات مالی و جانی با آمادگی لازم و تجهیزات کامل در مرکز شرکت برگزار شد.

وی، در پایان از مسئولین و پرسنل دستگاه های اجرایی سطح شهرستان جهت حضور در این مانور تقدیر و تشکر نمود.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی تایباد بیان کرد: این مانور با هدف مدیریت صحیح، تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز و ایجاد آمادگی لازم در هنگام بروز بحران های ناشی از وقوع بلایای طبیعی انجام شد.

سید هادی نمازی افزود: ارزیابی میزان آمادگی اکیپ های مدیریت بحران و ارتقاء آن ها، تجهیزات عملیاتی حوزه آب و فاضلاب و همچنین شناسایی قابلیت ها و توانمندی های کارکنان در شرایط اضطراری از دیگر موارد مد نظر در این مانور بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات