مصالح فروشی‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی:

مصالح فروشی‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: در چهار نقطه از شهر کرمان به صورت پراکنده و میدانی انواع مصالح ساختمانی به فروش می‌رسد که به زودی این مراکز جمع آوری ودر یک نقطه متمرکز می شوند.

محمد بابایی در گفت و گو با خبرنگار کرمان آنلاین گفت: در چهار نقطه از شهر از جمله در شهرک الله آباد،  شهرک صنعتی و جاده سیدی، انواع مصالح ساختمانی فروخته می شود که برای ساماندهی این وضعیت، از موسسه کامیون داران به عنوان بخش خصوصی درخواست کردیم که در این ساماندهی ما را همراهی کند.

وی افزود: قصد داریم قطعه زمینی را جهت ساماندهی در اختیار موسسه کامیون داران قرار دهیم تا خودروهای حامل مصالح ساختمانی و فروشندگان در این مکان مستقر شوند.

بابایی هدف از این اقدام را خدمت به همشهریان کرمانی عنوان کرد و ادامه داد: قبل از این، پراکندگی محل فروش مصالح ساختمانی مشتری را مجبور می‌کرد تا برای خرید مصالح مورد نیاز خود به  نقاط مختلف برود و علاوه بر آن در مورد قیمت و مقدار تناژ نیز دچار سردرگمی باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی تصریح کرد: اما با این اقدام، مردم درصورتی که مصالح ساختمانی بخواهند می توانند وارد سامانه‌ی مشاغل شهری شوند و مصالح مورد نیاز خود را طبق قیمت مشخص از این طریق درخواست دهند.

وی افزود: پراکندگی مصالح ساختمانی نه تنها به منظر شهری آسیب می زند بلکه این عدم ساماندهی موجب اختلاف بین کامیون داران و عدم ارایه قیمت مشخص می شود.

بابایی افزود: در طرح ساماندهی استقرار فروشندگان مصالح ساختمانی، موسسه کامیون داران در یک زمین مناسب مستقر می شود و طبق درخواست خریدار، ماشین حمل مصالح ساختمانی براساس قیمت پرداختی و با هماهنگی خریدار، مصالح ساختمانی مورد نظر را در محل مشخص تخلیه می کند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در مورد مزیت این طرح گفت: خریدار مصالح ساختمانی به جای مراجعه به محل، می تواند از طریق سایت که مطابق نرخ تنظیم بازار، قیمت گذاری شده، سفارش خود را اعلام کرده و مصالح مد نظر خود را در محل مشخص دریافت کند که این امر علاوه بر این که به نظم دهی کمک زیادی می کند به دلیل دخالت شهرداری و موسسه کامیون داران ، امکان خرید قابل اعتمادتری را برای مشتری فراهم می کند.

بابایی با تاکید براین که با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مجوز لازم برای تردد کامیون ها نیز صادر می شود، خاطرنشان کرد: خرید غیر مستقیم مصالح ساختمانی، از طریق سایتی که به زودی توسط سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری طراحی می شود به اجرا درمی آید .

وی تاکید کرد: هدف ما رضایت  و مشارکت مردم و داشتن شهری خوش منظر و تمیز است و ما از موسسه کامیون داران به عنوان همکار در این طرح حمایت می کنیم و در کنار آنان هستیم.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات