مراسم اختتامیه و اهدای جوایز...

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز...

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در آئین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات جام رمضان محلات، گفت: استقبال کم نظیر شهروندان از این دوره از مسابقات، وظیفه و انگیزه ما را در تداوم برگزاری برنامه های محله محور به ویژه در حوزه ورزش را دو چندان می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان در آئین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات جام رمضان محلات یزد با اشاره به استقبال شایسته و کم نظیر شهروندان از این دوره از مسابقات، بیان داشت: بنابر بازخورد هایی که از جامعه ورزشی و شهروندان یزدی گرفته شد، این دوره از مسابقات توانست با دربرگیری حداکثری و با کیفیتی مطلوب برگزار شود و رضایت شهروندان را در برداشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: تداوم ورزش هایی که در سطح جامعه و به صورت مردمی قابل اجراست اینک به مطالبه مردمی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبدیل شده است که از همکارانم به واسطه تلاش جهت ایجاد این شور و نشاط مردمی قدردانم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: ورزش هایی که امکان برگزاری در قاعده هرم جامعه را داراست می تواند ضمن ایفای نقش موثر در سلامتی شهروندان، با به میدان آوردن خانواده ها، در حوزه مسائل اجتماعی به ویژه استحکام بنیاد خانواده ها توام با فراهم آوردن نشاط اجتماعی موثر واقع شود.
وی با اشاره به حضور فعال بانوان در مسابقات جام رمضان، بیان داشت: در این دوره از مسابقات بیش از پیش شاهد حضور فعال بانوان یزدی بودیم، این مهم از اهداف ارزشمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بود که در جام رمضان نیز همچون سایر برنامه های پیشین این سازمان محقق شد.

ملازینلی تصریح کرد: فعالیت بدنی، تحرک و ورزش در فضایی سالم، ایمن و شایسته، حق بانوان پرتلاش و پرمهر یزدی است که در این راستا و فراهم آوردن شرایطی در خور شان شهروندان خانم یزدی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه از ورزشکاران و کارشناسان حاضر در این آئین خواست تا با آسیب شناسی این دوره از مسابقات محلات، برای بهبود شرایط برگزاری، اعتلای کیفیت و افزایش دربرگیری و استقبال شهروندان از برنامه های ورزشی به ویژه مسابقات محله محور، نظرات و انتقادات خود را به این سازمان ارائه کنند.
وی در پایان از مشارکت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، پایگاه مقاومت بسیج شهید هدایتی در برگزاری مسابقات جام رمضان محلات یزد، تشکر و قدردانی کرد.
در پایان مراسم، مدال و جوایز تیم های برتر این دوره از مسابقات در رشته های کبدی، هندبال، والیبال، تیراندازی با کمان اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات