شهردار یزد: آسفالت معابر به...

شهردار یزد: آسفالت معابر به...

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در گفتگو با برنامه رادیویی نسیم صبح از پایش مستمر خرابی آسفالت اماکن و معابر سطح شهر برای بهسازی و رفع خرابی ها خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد در گفتگو با برنامه رادیویی نسیم صبح در روز سه شنبه بیست و یکم خرداد ماه از پایش مستمر خرابی آسفالت اماکن و معابر سطح شهر و بهسازی آن خبر داد و افزود: گستردگی  شهر، فعالیت ها و همچنین عوامل طبیعی و غیر طبیعی باعث می شود ما نتوانیم آمار آسیب های معابر را به صفر برسانیم، با وجود چنین شرایطی تمام تلاش حداکثری خود را برای رفع خرابی ها و بهسازی آن انجام خواهیم داد.

وی با بیان این که مصرف متوسط قیر و آسفالت برای اصلاح معابر در سه ماه گذشته بین دو تا دو و نیم برابر رسیده است، افزود: یکی از عمده دلایل چاله های به وجود آمده در سطح شهر عوامل طبیعی مانند بارندگی های اخیر می باشد که همکاران به صورت روزانه تمام تلاش خود را می نمایند تا آسفالت معابر اصلاح شود.

عزیزی از شهروندان خواست خرابی معابر را در اسرع وقت به مناطق شهرداری و یا با تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری یزد اطلاع داده، همچنین از طریق سامانه آنلاین شهروندی شهربین هرگونه مسئله و مشکل یا ایده ای در حوزه شهر را از طریق عکس یا فایل مدیا گزارش کنند تا موضوع به واحدهای اجرایی شهرداری برای رسیدگی ارجاع شود.

شهردار یزد تصریح کرد: کیفیت زیر ساخت های شهری باید به نحوی باشد که موجب آسیب و خرابی معابر نشود.

وی مسئولیت بهسازی آسفالت معابر شهری را بر عهده شهرداری دانست واظهار امیدواری  کرد: با پایش مستمر آسفالت اماکن و معابر سطح شهر در جهت رفع خرابی ها، خدماتی درخور و شایسته مردم شریف و نجیب یزد ارائه نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات