راهکارهای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۰ تبریز بررسی شد

راهکارهای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۰ تبریز بررسی شد

به گزارش شهریار ، جلسه راهکارهای جلوگیری از ساخت ساز غیر مجاز با حضور جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیران ارشد شهرداری تبریز، معاونین و مدیران شهرداری منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یوسف قوام جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز وظیفه اصلی شهرداری است .

قوام در خصوص فرهنگ سازی در ساخت و ساز غیر مجاز گفت: فرهنگ سازی و الگو سازی مهم ترین راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است که باید همه تمهیدات در جهتی باشد که امانت را به درستی به آیندگان بسپاریم .

وی افزود: شهر تبریز از گذشته با مشکل ساخت و ساز غیرمجاز دست به گریبان بوده و این موضوع به دلیل مهاجرت پذیری در این شهر بوده است .

قوام با تاکید بر برخورد جدی با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز خاطر نشان کرد:‌ با وجود تلاش‌های زیادی که در سال‌های اخیر در این زمینه انجام شده متاسفانه تاکنون توفیق چندانی حاصل نشد، بنابراین دستگاه‌های متولی باید اهتمام بیشتری داشته باشند .

مهدی ایمان زاده معاون مالی و اقتصادی این منطقه نیز در این جلسه از عزم جدی برای جلوگیری از ساخت  و سازهای غیر مجاز در این منطقه خبرداد و اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه متاسفانه باعث بروز مشکلات زیادی برای مدیران شهری و شهروندان شده است .

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه ۱۰ با جدیت پیگیری می شود، گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تاکید بر قانون‌مداری در قالب اجرای طرح‌های پیشگیرانه انجام می‌شود، در واقع با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، مأموران به طور مستمر و به صورت محسوس و نامحسوس در منطقه گشت‌زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات