بازسازی اتوبوس‌ها در کنار نوسازی در دستور کار قرار گیرد

بازسازی اتوبوس‌ها در کنار نوسازی در دستور کار قرار گیرد

بازسازی اتوبوس‌ها در کنار نوسازی در دستور کار قرار گیرد

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به هزینه ۲ میلیارد تومانی خرید هر دستگاه اتوبوس گفت: باید بازسازی اتوبوس‌ها در کنار نوسازی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند امروز در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس که با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران استانی و شهری برگزار شد، گفت: خوشحالیم که در راستای تکلیف شورای شهر مبنی بر جایگزینی مینی‌بوس به جای اتوبوس در مسیرهایی که دارای تراکنش پایین هستند، امروز شاهد بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شورای شهر مشهد حمایت از بخش خصوصی است، اظهار کرد: در ابتدای کار شورای پنجم و حضور به عنوان رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، بخش خصوصی اتوبوسرانی مشکلات زیادی داشت که با کمک شهردار و اقدامات انجام شده اکنون شاهد کمترین مشکل در این بخش هستیم.
بهاروند افزود: با توجه به گران شدن هزینه ۲ میلیارد تومانی خرید هر دستگاه اتوبوس، بازسازی اتوبوس‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم که برای این بخش ۱۵ میلیارد تومان شهرداری و ۲۵ میلیارد تومان وزارت کشور اعتبار در نظر گرفته است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات