نجات سه مصدوم توسط آتش‌نشانان

نجات سه مصدوم توسط آتش‌نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از وقوع دو مورد حادثه و نجات جان سه مصدوم توسط آتش‌نشانان در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علی عسکری گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه شب گذشته با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان، از طعمه حریق شدن یک انبار لوازم یدکی خودروآگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان هوشنگ مرادی کرمانی  اعلام کرد و افزود: با توجه به جنس مواد و اقلام طعمه حریق شده، بلافاصله سه دستگاه خودرو اطفاء حریق از سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل این حادثه اعزام و عملیاتی شدند .

عسکری ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن  اطفاء شد و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد .

وی به شهروندانی که اقدام به انبار کردن کالا می‌نمایند توصیه کرد: نکات ایمنی و پیشگیری مربوط به انبارها را رعایت نمایند. ضمن اینکه علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان  در دست بررسی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به حادثه دوم اشاره  کرد و از نجات جان سه نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد ۲۱ خرداد از یک مورد تصادف اطلاع یافتیم.

وی محل این حادثه را بولوار جمهوری اسلامی  عنوان کرد و افزود: در این حادثه  یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به شدت با درخت برخورد کرده بود که بلافاصله پس از اطلاع، خودرو امداد و نجات و اطفاء حریق این سازمان از نزدیک‌ترین  ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه  حاضر و ۳ نفر سرنشین خودرو که به علت شدت حادثه مصدوم و در خودرو محبوس شده بودند، توسط آتش نشانان از بین آهن‌پاره‌ها خارج شدند و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی توسط آتش نشانان انجام شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید emdad va nejat.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات