حرکت در مسیر بالابردن رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،جلسه شورای اداری شهرداری منطقه یک با حضور عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان، یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل،احمدی فولادی شهردار منطقه یک و مدیران دوایر این منطقه برگزار شد.

در این جلسه فرزانه سرپرست شهرداری با اشاره به رویکرد شهروند مداری و تخصص محوری در راستای ارائه خدمات اظهار داشت: برنامه ریزی و حرکت در مسیر کسب رضایتمندی شهروندان سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری است.

حمایت از پیشنهادات تخصصی کارکنان شهرداری

وی هدف اصلی شهرداری ساری را ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر به شهروندان عنوان کرد و افزود:در این مسیر از طرح ها، ایده ها و پیشنهادات تخصصی همکاران مجموعه شهرداری حمایت خواهم کرد.

فرزانه با اشاره به نقش موثرسامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در پیگیری مطالبات شهروندان، ادامه داد:این سامانه پویاتر، فعالتر از پیش درخواست های همشهریان در حوزه مدیریت شهری را پیگیری نماید.

سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر لزوم بروز و بهنگام بودن کارکنان مجموعه شهرداری گفت:شهرداران مناطق همواره باید پاسخگو و پیگیر مطالبات شهروندان باشند.

وی، شهرداری را خانه شهروندان دانست و تصریح کرد: تعامل با شهروندان و شورای اسلامی شهر مسیر توسعه مرکز استان را هموارتر خواهد کرد.

فرزانه در ادامه به لزوم آموزش کارکنان در راستای ارتقاء سطح بهره وری اشاره کرده و افزود: ایجاد فضای  مناسب برای بروز خلاقیت ها و توانمندی های کارکنان در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست شهرداری ساری استفاده از ظرفیت و تخصص کارکنان مجموعه شهرداری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تعامل و همدلی میان کارکنان مجموعه شهرداری در همه زمینه های مدیریت شهری می تواند ارائه خدمات به شهروندان را سرعت بخشد.

وی با تاکید بر استفاده کارکنان از ظرفیت روابط عمومی و سامانه نظام پیشنهادات برای ارائه طرح های جدید ادامه داد:ارائه پیشنهادات مناسب از سوی کارکنان می تواند تحولات مطلوبی را برای شهروندان در پی داشته باشد.

استفاده از طرح جامع در جهت ارائه خدمات

فرزانه با اشاره به ظرفیت های حوزه منطقه یک شهری گفت: با شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها می توان در جهت ایجاد درآمد پایدار برنامه ریزی کرد.

این مسئول توزیع متوان خدمات در سطح منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: با استفاده از نقشه طرح جامع ارائه خدمات متناسب در سطح منطقه خصوصاً مناطق الحاقی انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری یادآور شد: توسعه منطقه یک در گرو ارائه نظرات و پیشنهادات و ایده های خلاقانه کارکنان است.

تقویت تعامل و ارتباط با شهروندان

وی علاقه مندی به کار و تلاش و خدمت رسانی را رمز کسب رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: هدف اصلی مجموعه شهرداری ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در تمامی حوزه های مرتبط با مدیریت شهری است و در این مسیر تقویت تعامل و ارتباط با همشهریان در دستور کار قرار گیرد.

فرزانه با اشاره به لزوم فعال سازی واحد آموزش در شهرداری منطقه یک افزود: استفاده بهینه از منابع انسانی و نیز تخصص کارکنان و نخبگان می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته باشد.

این مسئول همفکری و همدلی میان کارکنان مجموعه شهرداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های بیشتر و اتاق فکر با استفاده از کارکنان متخصص و با تجربه نیز در شهرداری منطقه یک  اجرایی شود.

باغ بانوان پروژه ای در جهت ارتقاء نشاط شهروندی

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به پروژه های عمرانی حوزه شهرداری منطقه یک افزود: کارکنان با بازدید از  باغ بانوان که پروژه ای در راستای ارتقاء نشاط شهروندی است ،مسیر  بازگشایی پل کابلی شهید رنجبر تا پل ذغالچال و پارکینگ طبقاتی بلوار ارتش پیشنهادات و نظرات خودرا در زمینه تسریع و اجرای بهتر این پروژه ها ارائه کنند.

تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری

فرزانه تکریم ارباب رجوع و پیگیری امورات انان در حوزه مدیریت شهری را از دیگر وظایف کارکنان مجموعه شهرداری برشمرد و ادامه داد: مشتری مداری، احترام متقابل و تسریع رسیدگی به مطالبات آنان سرلوحه فعالیت های همکاران مجموعه شهرداری قرار گیرد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: از ایده ها و پیشنهادات های جدید و تخصصی کارکنان در جهت توسعه شهر ساری و ارائه خدمات به همشهریان حمایت خواهم کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک ، معاونان و مدیران دوایز شهرداری این منطقه به بیان عملکرد و نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات