اولین نشست کارگروه بررسی...

اولین نشست کارگروه بررسی...

اولین نشست کارگروه بررسی تعیین کاربری و بهره برداری اراضی موقوفه با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، نماینده بنیاد توسعه و عمران موقوفات، مدیران و کارشناسان شهرداری در دفتر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد، مجتبی فرهمند معاون از برگزاری اولین نشست کارگروه بررسی تعیین کاربری و بهره برداری اراضی موقوفه با حضور رئیس اداره اوقاف شهرستان و همچنین نماینده بنیاد توسعه و عمران موقوفات خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه رسیدن به طرح های مشترک بر روی اراضی وقفی سطح شهر یزد است و تلاش می شود طرح های تهیه شده ضمن تامین نیازهای شهر به حفظ و گسترش فرهنگ وقف کمک نموده و با احترام به نیت واقفین اجرایی شود.

وی ضمن توجه به تهیه طرح ساماندهی محور جنوبی شهر یزد و وجود اراضی موقوفه در امتداد مسیر بر هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه برای تعیین کاربری ها و تسریع در تصویب طرح نهایی تاکید کرد.

در پایان درخصوص اراضی موقوفه محله توحید و در راستای تامین نیازهای شهری و با حفظ نیات واقفین نسبت به تعیین کاربری های خدماتی بر روی اراضی با هماهنگی فی ما بین شهرداری یزد و اداره اوقاف تصمیماتی اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات