آغاز به کار همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

آغاز به کار همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری


آغاز به کار همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

چهارمین همایش ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری صبح امروز با محور یت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان تهران این همایش  دارای  دو محور اصلی  الزام به استفاده از ضوابط و استانداردهای ترافیک و همچنین ایمن سازی و استفاده از متخصصان رشته ترافیک در طراحی پلان‌های ایمنی درحین عملیات اجرایی است.

همایش ترافیک با خیرمقدم دکتر کامبیز رضوی دبیر همایش آغاز به کار کردو در ادامه مهندس محمد طاهری رییس سازمان ضمن بیان سخنانی پیرامون مهندسی ترافیک به اهمیت و نقش مهندسی ترافیک در ساخت وسازهای شهری پرداخت.

همچنین در ادامه چهارمین همایش ملی ترافیک ، دکتر مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی درخصوص بحث ترافیک و چالش های حوزه شهری به ایراد سخن پرداخت.
سخنران بعدی این همایش مهندس رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بود که ضمن تشکر از نظام مهندسی تهران برای برگزاری چنین همایشی اظهار داشت:
مهمترین هدف ما ارتقا کیفیت مهندسی می باشد و چنین همایش هایی به این امر کمک میکند.متاسفانه در گذشته فرصت هایی که از دست رفت  این انرژی میتوانست بیشتر در خدمت اعضا سازمان صرف میشد
کیفیت زندگی با مسئله ترافیک انطباق دارد
ما در هر جایگاهی که هستیم باید شرح وظایفمان را بدانیم.مهندس رجبی ادامه داد:
نقش مردم در ترافیک بسیار موثر است و ترافیک در کشور مشابه معضل آب شده است.
جمع بندی این همایش را به وزارت محترم راه و شهرسازی برای تصمیم گیری منتقل میکنیم.
همچنین غلامرضا شیران رییس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی نظام مهندسی کشور ضمن ارایه اسلایدی  به بیان توضیحاتی درخصوص اصول توسعه پایدار در ساخت و سازهای شهری پرداخت.
در بخش دوم این همایش آقای مهندس محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دکتر پورسید آقائی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بیان دیدگاههای مدیریت شهری در حل معضل ترافیک تهران وارتباط آن با موضوع ساخت و ساز در کلان شهر تهران پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات