کودکان و نوجوانان شهر ایده آل خود را نقاشی کردند

کودکان و نوجوانان شهر ایده آل خود را نقاشی کردند

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز در راستای آماده سازی شهر برای پیوستن به شهرهای دوستدار کودک، با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه نقاشی دیواری روی سرامیک با موضوع فضاهای شهری مشارکت کرد.

صادق شیدایی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار شهریار با بیان اینکه نقاشی های دیواری کودکان و نوجوانان کانون با موضوع طراحی فضاهای شهری است، گفت: این طراحی ها بیشتر برای استفاده نسل آینده است و ما از همین نسل آینده کمک می گیریم و می خواهیم بدانیم چه ایده هایی برای فردای شهرمان دارند و دوست دارند شهر در آینده چگونه باشد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون ایده های خود برای فضای شهری را در قالب نقاشی روی سرامیک های ۴۰ در ۴۰ پیاده می کنند تا در یکی از پارک های شهر به نام خودشان نصب شود.

شیدایی در خصوص مشارکت شهرداری تبریز در شهر دوستدار کودک، عنوان کرد: ایده اصلی نقاشی دیواری روی سرامیک توسط کودکان و نوجوانان را شهرداری تبریز با کانون انجام می دهد و در این بین اقدامات تدارکاتی با شهرداری تبریز و کارهای نرم افزاری و پیاده کردن کارهای هنری به عهده کانون است.

وی گفت: در اغلب کشورها، شهرداری ها عهده دار پشتیبانی از چنین برنامه هایی هستند و ما نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سعی می کنیم در شهر دوستدار کودک همکاری های بیشتری با شهرداری تبریز داشته باشیم.

نشست تخصصی شهر دوستدار کودک با حضور سرپرست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و نماینده یونیسف، در تبریز برگزار می‌شود .

این نشست به منظور بررسی فرصت‌ها برای پیوستن تبریز به "ابتکار شهرهای دوستدار کودک" ۳۰ خرداد برپا می‌شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات