فراخوان ساخت ۲ پارکینگ عمومی جدید در مشهد

فراخوان ساخت ۲ پارکینگ عمومی جدید در مشهد

فراخوان ساخت ۲ پارکینگ عمومی جدید در مشهد

معاون مالی شهردار و سرپرست سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد گفت: در راستای ساخت پارکینگ ضلع جنوبی بوستان ملت و تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی پارکینگ مجد فراخوان جدید پروژه ساخت پارکینگ‌های عمومی خیابان وحدت و همت پس از بروزرسانی اسناد و کسب مجوز از شورای شهر مشهد اواخر هفته گذشته برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی عنوان کرد: فراخوان جدید پروژه پارکینگ‌های عمومی وحدت و همت پس از بروزرسانی اسناد و کسب مجوز از شورای اسلامی شهر اواخر هفته گذشته انجام شد که طبق این فراخوان پرداخت بخشی از هزینه‌های ناشی از ساخت این پروژه‌ها به صورت نقدی و بخشی دیگر به صورت غیرنقدی و شامل ۱۶ درصد تخفیف در اعطای امتیاز پروانه و واگذاری املاک شهرداری خواهد بود.
وی رفع کسری پارکینگ در بافت مرکزی و پرازدحام شهر را در گرو ساخت پارکینگ‌های عمومی دانست و گفت: تقریبا تمام پارکینگ‌های عمومی سطح شهر از جمله پارکینگ بیمارستان اما رضا(ع)، پارکینگ امجدی واقع در خیابان خسروی، پارکینگ پروژه‌های زیتون، آسمان، آلتون، مجد و... توسط شهرداری ساخته شده است، امری که بیانگر اهمیت این موضوع برای مدیریت شهری است.
خواجه نائینی خاطرنشان کرد: در اواخر سال ۹۶ شهرداری مشهد لایحه پروژه احداث و اجرای پارکینگ‌های عمومی وحدت، زیرسطحی همت، ضلع جنوبی بوستان ملت و تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی پارکینگ مجد را با رویکرد پرداخت تهاتری هزینه به شورای شهر مشهد تقدیم کرد که پیرو این مساله شورای شهر با اجرا و ساخت پارکینگ ضلع جنوبی بوستان ملت و پارکینگ مجد توسط سازمان همیاری‌ها موافقت کرد؛ همچنین در خصوص ساخت دو پروژه پارکینگ‌های عمومی همت و وحدت، برگزاری فراخوان جذب سرمایه‌گذار را به شهرداری تکلیف کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات