بازگشایی محور شهید بسکابادی و آغاز عملیات اجرایی محور شمالی شهرک شهید  ...

بازگشایی محور شهید بسکابادی و آغاز عملیات اجرایی محور شمالی شهرک شهید ...

بازگشایی محور شهید بسکابادی و آغاز عملیات اجرایی محور شمالی شهرک شهید باهنر و رجایی

شهردار منطقه ۶ مشهد از بازگشایی محور شهید بسکابادی و آغاز عملیات اجرایی محور شمالی شهرک شهید باهنر و رجایی طی چند روز آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت اله حیدری گفت: بازگشایی محور شهید بسکابادی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی محور شمالی حدفاصل شهرک شهید باهنر- شهید رجایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به طور همزمان طی چند روز آینده انجام می‌گیرد.
وی افزود: از مهمترین درخواست‌های اهالی شهرک شهید باهنر که در بسیاری از نشست‌های مردمی، ملاقات‌های عمومی و محله گردی ها مطرح شده، بهسازی مسیر مذکور بوده است.
حیدری عنوان کرد: مسیر حد فاصل شهرک شهید باهنر و طرق به عنوان یکی از مسیرهای ارتباطی شهروندان این محدوده مورد استفاده قرار گرفته اما به دلیل ناهمواری و خاکی بودن مشکلات زیادی را برای مردم به همراه داشته است.
شهردار منطقه ۶ مشهد عنوان کرد: همچنین بهسازی مسیر ارتباطی شهرک شهید باهنر به طرق در مسیری به طول ۲۰۰۰ متر اجرا شده است و این درحالی است که پیش از این شهروندان شهرک شهید باهنر برای دسترسی به طرق، بهشت رضا (ع) و جاده فریمان می‌بایست مسیری به طول ۱۸ کیلومتر را طی کرده تا به ابتدای مقصد مورد نظر برسند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات