کارکنان آرامستان‌ها قهرمانان خاموش جامعه هستند

کارکنان آرامستان‌ها قهرمانان خاموش جامعه هستند

کارگاه آموزشی«احکام اموات» ویژه کارکنان سازمان‌های مدیریت آرامستان‌های شهرداری‌های استان برگزار شد

کارگاه یک روزه آموزشی «احکام اموات» ویژه کارکنان سازمان‌های مدیریت آرامستان های شهرداری‌های استان کرمان با حضور رییس و قائم مقام اتحادیه آرامستان‌های کشور، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری کرمان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در نشست قبل از آغاز این کارگاه آموزشی، قائم مقام اتحادیه آرامستان‌های کشور ضمن تشکر از شهردار و معاون خدمات شهری شهردار کرمان و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان و سایر دست اندرکاران برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: کارکنان آرامستان‌ها به عنوان قشری زحمتکش و پر تلاش، شغل پر استرس و سختی دارند و در واقع به عنوان قهرمانان خاموش جامعه محسوب می شوند.

مهندس توهمی، با اشاره به اینکه کار در غسالخانه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا است، افزود: باید به این قشر توجه ویژه شود و کار آنها در رده مشاغل سخت قرار گیرد.

شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: ارزشمندترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی شاغل در آن مجموعه هستند و به همین دلیل ارایه آموزشهای هدفمند در رسته های شغلی مختلف، بایستی به جدیت پیگیری گردد.

سید مهران عالم زاده افزود: لازم است در تمام حوزه‌ها با ارایه آموزش‌های به هنگام و به روز، مدیران، کارشناسان و نیروهای شهرداری‌ها، اطلاعات و مهارت های خود را بروز نمایند.

وی افزود: آموزش‌های شغلی در بعضی رسته های شغلی، اهمیت فوق العاده‌ای دارند به خصوص در حوزه‌هایی نظیر بهشت زهرا که خدمات پرسنل علاوه بر وظایف مرسوم، ابعاد و جنبه های مذهبی و دینی نیز دارد.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عملیات اجرایی احداث آرامستان جدید کرمان اشاره و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری امور مرتبط با آرامستان جدید کرمان سامان یابد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: کار در این حوزه بسیار خوب و ارزشمند است و به عنوان باقیات صالحات در پرونده اعمال این قشر زحمتکش ثبت می شود.

نژادخالقی با تاکید بر ضرورت برپایی دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف افزود: با توجه به کمبود دوره های آموزشی در برخی واحدهای شهرداری، برپایی کارگاه‌های آموزشی متعددی را برای واحدهای مختلف شهرداری به صورت جداگانه در برنامه کاری داریم.

وی برگزاری این کارگاه آموزشی را گامی در جهت ارتقای سطح آگاهی کارکنان این واحد دانست و تصریح کرد: شهرداری کرمان امکانات خوبی در حوزه غسالخانه دارد و شهرستان هایی که در این حوزه دارای کمبود و کاستی هستند می‌توانند درخواست های خود را در این زمینه مطرح کنند تا پیگیری و رفع گردد.

گفتنی است نخستین کارگاه یک روزه آموزشی «احکام اموات»با همکاری اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرمان و با حمایت اتحادیه آرامستان های کشور در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان برگزار شد. مدرس این کارگاه آموزشی استاد علایی نژاد مولف کتاب «احکام اموات» است.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargahahkamamvat.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargahahkamamvat۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargahahkamamvat۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargahahkamamvat۳.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargahahkamamvat۴.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات