اعضای شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان معرفی شدند

اعضای شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان معرفی شدند

اعضای شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در جلسه‌ی معرفی اعضای شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: بایستی مطالعات کافی برای جانمایی مناسب سایت میدان میوه و تره بار، انجام شود.

سید مهران عالم زاده با اشاره به این که اقدامات در دستور کار این سازمان باید در ابتدا اولویت بندی شده و سپس بر اساس آن کار انجام شود؛ افزود: آیین نامه ساماندهی دکه ها (ثابت و سیار) نیز باید در هیات مدیره سازمان بررسی و پس از تایید اجرایی شود.

وی ضمن شرح وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، وظایف شورای سازمان را نیز متذکر و یادآور شد: در جانمایی سایت میدان میوه و تره بار باید مسائل زیست محیطی، ضوابط شهرسازی ورویکردهای اقتصادی و اجتماعی را مد نظر قرارداد.

شهردار کرمان همچنین بر آماده کردن برنامه میان مدت و بلند مدت این سازمان تاکید کرد و افزود: برنامه میان مدت ظرف مدت چهل و پنج روز و برنامه بلند مدت ظرف مدت سه ماه تهیه و به شورای سازمان ارایه شود.

عالم زاده استفاده از تجربیات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در شهرهای دیگر کشور را راهکاری مناسب عنوان و خاطرنشان کرد: باید دید اگر کار موفقی انجام شده از کجا شروع شده و از چه مشاورانی بهره گرفته شده است .

وی افزود: در اجرایی کردن برنامه های سازمان، سرمایه گذاران می توانند کمک کنند و در این زمینه باید حضور سرمایه گذاران را تسهیل کرد.

در ادامه‌ی این جلسه محمد بابایی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی به شرح اقدامات و برنامه های در دستور کار این سازمان از جمله ساماندهی فروشندگان مصالح ساختمانی، ایجاد جمعه بازار خودرو، راه اندازی بازارچه های محلی، ساماندهی دکه های شهری و کارکنان فصلی پرداخت و ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم، ساماندهی وانت بارها، جانمایی سایت میدان میوه و تره‌بار و ارایه مجوز به دستفروشان را از جمله اقدامات این سازمان ذکرکرد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی شهردار کرمان سید مهدی طبیب زاده،  احمد احسانی و سینا خسروی به عنوان اعضای شورای سازمان، امیرعباس نخعی‌نژاد به عنوان عضو هیات مدیره سازمان، دکتر مهدی نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری نیز به عنوان رییس هیات مدیره و مهندس محمد بابایی به عنوان مدیرعامل و دبیر هیات مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی معرفی شدند.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shirayemashaghelshahri.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shoramashaghelshari۱.JPG
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات