معاون خدمات شهری شهرداری زرند: شهروندان به ساعات اعلام شده زمان جمع آوری زباله اهمیت دهند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند: شهروندان به ساعات اعلام شده زمان جمع آوری زباله اهمیت دهند

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند از شهروندان خواست تا با رعایت زمان جمع اوری زباله شهرداری را در داشتن شهری زیبا یاری نمایند .

معاون خدمات شهری یکی از مهمترین مشکلات حال حاضر شهری را وجود زباله های شهری که خارج نوبت در جلوی منازل شهروندان قرار می گیرد دانست و گفت: برای جمع‌آوری صحیح این زباله‌ها باید یک هماهنگی میان کارگران شهرداری و شهروندان بوجود آید تا در زمان مشخصی که ماموران شهرداری اعلام می‌کنند، شهروندان زباله‌های خود را کنار درب منزل خود قرار دهند .

یزدانپناه با اعلام اینکه جمع‌آوری زباله در تمام مناطق شهر، یک شب در میان انجام می‌شوداظهار داشت:طرح جمع آوری زباله ها از مناطق مختلف شهر از ساعت ۹ شب به بعد انجام می‌شود و تا ساعت ۴ بامداد ادامه دارد .

وی از پاکسازی نهائی زباله ها به صورت روزانه نیز خبر داد و گفت: متاسفانه شهروندان در ساعات ابتدای روز اقدام به قرار دادن زباله های خود در معابر اصلی می کنند که این امر چهره زشتی را به شهر می دهدکه در این خصوص نیز شهرداری اقدام به پاکسازی معابر می نماید .

معاون خدمات شهری با اعلام این موضوع که هر بی نظمی کوچکی چهره شهر را خراب می‌کند، از مردم خواست برنامه جمع‌آوری زباله‌ها که هم به صورت بنر و هم با توزیع تقویم زباله، اطلاع‌رسانی شده است را رعایت کنند، و در ساعات مقرر کیسه زباله خود را بیرون از منزل قرار دهند .

وی سامانه ۱۳۷ را یک پل ارتباطی برای گزارشات مردمی دانست و افزود: با رعایت نظافت توسط همه شهروندان و همچنین رعایت برنامه جمع‌آوری زباله‌ها، شهر چهره زیباتر شده و چهره تمیزتری خواهیم داشت .

رضا یزدانپناه از سرکشی مامورین شهرداری به صورت روزانه از مناطق مختلف خبر داد و گفت:این افراد با بازدید از محلات ،افرادی که شب قبل در لیست جمع آوری زباله قرار نداشتند و زباله خود را بیرون از منزل گذاشته اند، شناسایی و با تذکر و آموزش، آنها را به همکاری با شهرداری تشویق نمایند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات