تخفیف بهای برق به صنایع تبریز

تخفیف بهای برق به صنایع تبریز

www.BanaNews.irمعاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به صنایع همکاری‌کننده در پیک مصرف تابستان سال گذشته، بیش از دو میلیارد ریال در بهای برق مصرفی تخفیف اختصاص یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) واحدهای صنعتی همکار با صنعت برق، ضمن اینکه از برق مطمئن و پایدارتری به ویژه در زمان پیک بار برخوردار می‌شوند، از تخفیف‌های وزارت نیرو در این خصوص نیز بهره خواهند برد.

«علی رمضانی» در نشست هم‌اندیشی مدیران و صاحبان صنایع استان آذربایجان شرقی، افزود: واحدهای صنعتی تبریز با بهینه‌سازی مصرف انرژی گام بزرگی در اصلاح الگوی مصرف برق برمی‌دارند.

وی گفت: بخش صنعت تبریز با هفت هزار و ۱۸۵ مشترک، بیش از ۳۲ درصد مصرف برق را در سال گذشته به خود اختصاص داد که همکاری در ایجاد واحدهای مدیریت انرژی به منظور نظارت بر اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی ضروری است.

رمضانی افزود: همکاری بیش از پیش صنایع بزرگ تبریز در زمان پیک بار، اعمال مدیریت مصرف برق، جابه‌جایی بار صنایع در زمان پیک بار به زمان کم باری، جابه‌جایی زمان تعمیر دوره‌ای صنایع و کارخانه‌ها عوامل مهم تامین برق مطمئن مشترکان به‌ویژه صنایع خواهد بود که این امر تاثیر قابل توجهی در کاهش پیک تابستان امسال خواهد داشت.

رمضانی از پرداخت بیش از دو میلیارد ریال به صنایع همکار در طرح تعطیلات و تعمیر تابستان سال گذشته خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی همکار با صنعت برق، ضمن اینکه از برق مطمئن و پایدارتری به ویژه در زمان پیک بار برخوردار می‌شوند، از تخفیف‌های وزارت نیرو در این خصوص نیز بهره خواهند برد.

 

 

    نظرات