شهرداری در سایه تعامل با دستگاهها و نهادهای اجرایی می تواند خدمات مطلوب تری به شهر و شهروندان ارائه کند

شهرداری در سایه تعامل با دستگاهها و نهادهای اجرایی می تواند خدمات مطلوب تری به شهر و شهروندان ارائه کند

شهردار سنندج در دیدار با فرمانده  قرارگاه عملیاتی  لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: شهرداری آمادگی لازم برای تعامل و همکاری با تمامی دستگاههای اجرایی در راستای رفع مشکلات و معضلات سطح شهر را دارد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: شهردار بهمراه جمعی از مدیران شهرداری با فرمانده  قرارگاه عملیاتی  لشکر ۲۸پیاده کردستان دیدار نمود.

شهردار سنندج اظهار داشت: شهرداری بعنوان یک نهاد مردمی نیازمند تعامل و همکاری با مردم و تمامی  دستگاههای اجرایی است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: شهرداری در سا یه تعامل با دستگاهها و نهادهای اجرایی می تواند خدمات مطلوب تری به شهر و شهروندان ارائه کند.

وی گفت: بسیاری از طرحها و پروژه های عمران شهری  در برخی مواقع به دلیل معارض متوقف شده که رفع معارض این طرحها نیازمند تعامل دوسویه شهرداری با تمامی دستگاههای اجرایی است.

مهندس صیدی افزود: این شهرداری آمادگی لازم برای تعامل و همکاری با تمامی دستگاهها و نهادها از جمله ارتش را دارد و امیدواریم با همدلی و تعامل سازنده بتوانیم مشکلات هر دو نهاد در راستای خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان را فراهم نماییم.

وی افزود: سال گذشته این شهرداری در راستای رفع مشکلات  تعاونی های مسکن بسیاری از مشکلات این  تعاونی ها را رفع نمود و آمادگی لازم برای رفع مشکل تعاونی مسکن ارتش را نیز دارد.

فرمانده  قرار گاه عملیاتی لشکر۲۸ پیاده  کردستان هم در این دیدار عنوان کرد: دستگاههای اجرایی در کمال صداقت می توانند بسیاری از مشکلات و برنامه های خود را با یکدیگر حل  وفصل کنند.

امیر سعید اثنی عشری افزود: کارکنان ارتش هم بعنوان شهروند توقع دارند که  از خدمات شهرداری  بهره مند شوند.

وی گفت: با تعامل و برگزاری جلسات مختلف می توان مشکلات بین اداری را رفع و قطعا مردم از هماهنگی  و همکاری دستگاهها بهره خواهند گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات