آغاز طرح ممیزی املاک و اصناف منطقه سه

آغاز طرح ممیزی املاک و اصناف منطقه سه

طرح پیاده‌سازی «ممیزی املاک و اصناف» در سطح منطقه سه از فروردین ماه ۹۸ وارد فاز اجرایی خود شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه مهندس امیر مداح گفت: تهیه اطلاعات رقومی، ممیزی اصناف، ممیزی املاک و ممیزی بایگانی چهار گروه اصلی اجرایی سازی طرح فوق است که به صورت موازی در حال پیاده سازی هستند.

وی افزود : در حال حاضر تهیه زیر ساخت اطلاعات مکانی در قالب نقشه های رقومی در حال انجام  است و به منظور تسهیل در انجام طرح، هم‌زمان در فاز اول بخش اصناف کار خود را آغاز نموده و بدیهی است در این طرح تکمیل بانک اطلاعات با دید کارشناسی در اختیار مدیران و کارشناسان حوزه برنامه ریزی شهری قرار داده شده که روند توسعه و برنامه ریزی هدفمند شهر را بهبود می بخشد.

شهردار منطقه سه، هدف از اجرای طرح ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، کارا و غنی را کاهش هزینه‌های مربوط به طرح های مختلف شهری و افزایش راندمان و بهره وری طرح های مذکور و همچنین افزایش سطح رفاه و مشارکت شهروندان عنوان کرد.

امیرمداح افزود : پرسنل شهرداری منطقه سه علاوه بر انجام وظایف محوله و خدمت‌رسانی مستمر به شهروندان با علم و شناخت منافع این طرح برای شهروندان با تلاش و جدیت فراوان این امور را در کنار کارهای روزانه خود با جدیت پیگیری می‌نمایند و در تحقق شعار «کرمان تو را در خور نام بلندت خواهیم ساخت» گامی جهادی بر خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات