راه اندازی سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز

راه اندازی سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود حسن شاهی گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و همچنین ضرورت واهمیت ساماندهی ناوگان حمل ونقل مسافر اولین گام برای یکسان سازی  و تسهیل فرایندهای مرتبط به صدور مجوز به تاکسیرانان و تسهیل در مراجعه رانندگان به سازمان برداشته شد.
رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به وسعت کلانشهر شیراز و طی مسافت  زیاد توسط رانندگان و متقاضیان جهت مراجعه  به سازمان و در راستای تسهیل و افزایش دسترسی به خدماتی از قبیل تشکیل پرونده واخذ استعلام ، صدور وتمدید مجوز  نقل وانتقالات ،خرید وفروش  ،  اخذ مرخصی و دیگر امور مورد نیاز تاکسیرانان ، مکانیزه گردیده و با نرم افزار جامع و کاربردی برون سپاری و به تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت به صورت رایگان  تفویض و واگذار گردید.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده رانندگان تاکسی مراجعه حضوری به سازمان جهت اخذ مرخصی بود که با اجرای این روند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر خدمات اینترنتی اقدام به اخذ مرخصی نمایند
حسن شاهی افزود: با استفاده از این نرم افزار سهولت در فرایند بازرسی و کنترل ونظارت بر فعالیت رانندگان و تردد تاکسیها در سطح شهر با دقت نظر و سرعت عمل بالاتری صورت میگیرد . وی همچنین اعلام کرد با تلاشهای مستمر در چند ماه آینده یکی از مجهز ترین مراکز کنترل هوشمند ناوگان حمل ونقل مسافر جهت رفاه حال شهروندان محترم به بهره برداری خواهد رسید .
متقاضیان می توانند جهت دریافت لیست دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به تارنمای  http://ctransportation.shiraz.ir/مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات