در دیدار هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با شهردار زرند مطرح شد:  مزایایی ارتباط بین شهرداری و دانشگاه قطعاً به نفع شهروندان خواهد بود .

در دیدار هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با شهردار زرند مطرح شد: مزایایی ارتباط بین شهرداری و دانشگاه قطعاً به نفع شهروندان خواهد بود .

سرکار خانم دکتر سمنبر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند بهمراه اعضاء هیئت علمی این دانشگاه به مهندس مهدلو شهردار زرند دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در ابتدای این نشست سرکار خانم میرزائی ضمن تقدیر از فعالیتهای مهندس مهدلو شهردار زرند با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی و دلسوزی برای حل مشکلات مردم گفت:مسولیت ها فرصتی برای خدمت است و امید واریم از این فرصت بتوانیم ره توشه ای برای قیامتمان برداریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، این واحد را از لحاظ امکانات و فضای آموزشی و اعضای مجرب و توانمند هیات علمی، یکی از دانشگاه های برتر استان دانست و گفت : با تعامل سازنده بین این دانشگاه و مجموعه شهرداری، و استفاده بهینه از توان علمی و پژوهشی دانشگاه در حوزه مدیریت شهری، می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل نمود .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند نیز در این نشست از استقبال شهرداری از همکاری و مشاوره دانشگاهیان و حوزه های علمی با شهرداری گفت و اظهار داشت: مزایایی ارتباط بین شهرداری و دانشگاه قطعاً به نفع شهروندان خواهد بود .

شهردار زرند با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند می تواند تاثیر بسزایی در مدیریت شهری ایفا کندگفت: کارشناسی مباحث مختلف شهری و رفع موانع موجود یکی از دغدغه های شهرداری برای اجرای بهتر پروژه های شهری می باشد .

شایان ذکر است در ادامه این نشست در خصوص مسائل مختلف شهری بحث و تبادل نظر شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات