دوره تخصصی برنامه ریزی و مدیریت انرژی برگزار می شود

دوره تخصصی برنامه ریزی و مدیریت انرژی برگزار می شود

www.BanaNews.irبنانیوز - دوره تخصصی برنامه ریزی و مدیریت انرژی توسط خانه انرژی در مجموعه دوره های آموزشی انرژی استار در گروه ساختمان و صنعت با تدریس دکتر قاسم عرب ۳۰ لغایت ۳۱ تیرماه برگزار می شود

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  شناخت کامل از یک سیستم یکی از پیش شرط های ضروری برای کنترل و پایش یک سیستم می باشد. بدون داشتن اطلاعات کافی و آگاهی از وظیفه و چگونگی کارکرد هر یک از اجزا، امکان مدیریت ، برنامه ریزی و بهبود سیستم محال به نظر می رسد. انتخاب و طراحی مناسب و بهره برداری اصولی از تجهیزات از عوامل کلیدی برای دستیابی به این هدف می باشد.

سرفصل موضوعات دوره مدیریت و برنامه ریزی انرژی عبارتند از :

ضرورت تدوین و پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی،چارچوب سیستم مدیریت انرژی،فرایند برنامه‌ریزی در سیستم مدیریت انرژی،مطالعه موردی استقرار واحد مدیریت انرژی در صنایع مختلف،روانشناسی رفتار مصرف‌کنندگان،روش‌های کاربردی کاهش هزینه‌های انرژی،کلیات مدیریت مصرف انرژی در صنایع،روش‌های تامین مالی پروژه‌های صرفه‌جویی انرژی و شرکت‌های خدمات انرژی و مروری بر نرم‌افزار‌های بهینه‌سازی انرژی .

مخاطبین برگزاری این دوره تخصصی مدیران انرژی – اعضای کمیته های مدیریت انرژی – پرسنل واحدهای مختلف یوتیلیتی– پرسنل واحد طراحی مهندسی و تعمیرات مکانیکی – کارشناسان، دانشجویان و تکنسین های فنی مرتبط می باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

دوره تخصصی برنامه ریزی و مدیریت انرژی

    نظرات