عدم امکان پاسخگویی به برخی نیازهای شهروندان به  ...

عدم امکان پاسخگویی به برخی نیازهای شهروندان به ...

عدم امکان پاسخگویی به برخی نیازهای شهروندان به دلیل فقدان مدیریت یکپارچه شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سید مسعود ریاضی در حاشیه برگزاری چلسه کمیته نظارتی شماره ۲ شورا و نشست مردمی که با ساکنان منطقه ۱۰ شهرداری مشهد برگزار شد، به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: مسائل مطرح شده در این جلسه به چندین دسته عمده قابل تقسیم است.

ریاضی افزود: برخی از شهروندان نگران افزایش بهای خدمات و عوارض پرداختی به شهرداری همچون بهای اتوبوس و مترو و ... بودند ولی به هرحال شهر هزینه های سنگینی دارد که باید آنها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر پیوسته در تصویب هزینه‌ها و بهای عوارض جانب شهروندان را هم رعایت می‌کنند تا هزینه زیادی به آنها تحمیل نشود، گفت: علی‌رغم افزایش بهای خدمات، همچنان مدیریت شهری یارانه های بسیاری را برای شهروندان خود درنظر گرفته است.

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره ۲ شورای شهر مشهد در ادامه گفت: برخی از شهروندان نیز اطلاعات و آگاهی لازم از وظایف شهرداری و شورای شهر ندارند و برخی مطالبات آنها مربوط به حیطه وظیفه ما نیست ولی درعین حال گزارش های دیگر را به دستگاه های اجرایی مربوطه منتقل می‌کنیم.

ریاضی تصریح کرد: اگر مدیریت شهری یکپارچه داشتیم در این زمینه ها هم میتوانستیم کمک کنیم ولی در شرایط کنونی اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه برخی دیگر از شهروندان به دلیل عدم آگاهی از قوانین اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و بعد در زمان دریافت پایانکار با مشکل روبرو می‌شوند، گفت: برخی سازندگان نیز این بی‌اطلاعی سوء استفاده میکنند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌نمایند.

ریاضی افزود: خوشحالیم که برای از شهروندان نیز دغدغه عمومی داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف با نمایندگان خود در شورای شهر مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات