شعار"به جای نصب هر بنر یک...

شعار"به جای نصب هر بنر یک...

شهردار یزد در راستای تحقق شعار"به جای نصب هر بنر یک درخت" با کاشت درختی در پارک شهداء، از این طرح رونمایی و از احداث پارکی به یاد درگذشتگان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، جمال الدین عزیزی شهردار در مراسم رونمایی طرح کاشت درخت و در راستای تحقق شعار"به جای نصب هر بنر یک درخت" از احداث پارکی به یاد درگذشتگان در یزد خبر داد و افزود: شهروندان می توانند برای ابراز تسلیت و همدردی و یادبود اموات خود و همچنین ماندگاری نام رفتگانشان درختی در محل تعیین شده توسط شهرداری یزد بکارند.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع محیط زیست شهری، از ادارات استان خواست به جای نصب بنر با کاشت درخت نسبت به فرهنگ سازی و ترویج آن پیش قدم باشند.

عزیزی که خود را خادم مردم یزد دانست، اظهار داشت: در مدیریت شهری و فضاهای شهری، از هر کاری که هزینه ها و زمان را کاهش می دهد استقبال کرده و سعی می کنیم برای تحقق شعار"به جای نصب هر بنر یک درخت" از شهروندان برای تهیه و کاشت درخت هزینه ای دریافت نشود تا در افزایش سرانه فضای سبز شهری شهروندان را مشارکت داده و سهیم کنیم.

شهردار یزد افزود: با احداث پارکی که به یاد درگذشتگان در آن درخت کاشته می شود می توان با ایجاد فضایی مناسب و تدارک تجهیزات، خدماتی از جمله برگزاری مراسم یادبود برای رفتگان برگزار کرد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کاشت درخت و محیط زیست شهری که از عوامل موثر در زیباسازی شهر خواهد بود، تصریح کرد: هر کسی برای ابراز تسلیت و همچنین صدقه جاریه، با نصب پلاک یاد و نام رفتگان خود را ماندگار خواهد کرد.

مراسم رونمایی و کاشت درخت در راستای تحقق شعار"به جای نصب هر بنر یک درخت" با حضور صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری یزد، حفیظی مدیر حراست شهرداری و جمعی از بستگان مرحوم حاج علی گلرسان در پارک شهداء برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات