آغاز تحویل هزار دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با حضور معاون عمرانی وزیر کشور

آغاز تحویل هزار دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با حضور معاون عمرانی وزیر کشور

همزمان با سال رونق تولید، طی مراسمی با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تحویل ۱۰۰۰ دستگاه مینی‌بوس ساخت داخل به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری آغازشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریهاودهیاریهای کشور، این مینی بوس ها به ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شهرداری‌ها و یا شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که توسط شهرداریها معرفی میشوند با ارایه تسهیلات توسط بانک عامل این طرح، که پست بانک می باشد، واگذار می شود.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای این مینی‌بوس‌ها ۱۸ درصد است که ۹ درصد از طریق تسهیلات بانک پرداخت میشود و پرداخت ۹ درصد دیگر برعهده متقاضی است.

این مینی‌بوس‌ها تولید داخل و توسط شرکت‌های ایران‌خودرو، بهمن و سبلان‌خودرو ساخته شده است .

جمالی‌نژاد در این مراسم با اشاره به فرسوده بودن نیمی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از آمادگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای رایزنی با شرکت‌های داخلی و شهرداریها به منظور تامین مالی خودروهای عمومی مورد نیاز شهرداری‌ها با توجه به ظرفیت ها و احکام قانون بودجه و سایر روش‌های مالی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مینی‌بوس در شهرهای کوچک و میانی بسیار جواب می‌دهد، گفت: بایستی تدابیری اندیشیده شود که رونق و پویایی در این مجموعه به چشم بخورد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات