آزادسازی املاک با رضایت مالکان انجام می‌شود

آزادسازی املاک با رضایت مالکان انجام می‌شود

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی املاک در مسیر پروژه‌های عمرانی بر اساس توافق شهرداری و مالکان انجام می‌شود.

مرتضی افروزی اظهار کرد: چنانچه شهرداری و مالک به توافق نرسند کارشناس رسمی دادگستری بر نحوه آزادسازی این املاک نظر می‌دهد، بنابراین هر دو طرف فارغ از سود و زیان مکلف به پذیرش نظر کارشناس دادگستری هستند .

وی با بیان اینکه امسال یک‌ هزار میلیارد تومان طرح‌های آزادسازی به صورت ملکی و نقدی در مناطق ۱۵ گانه شهر انجام می‌شود، گفت: با توجه به توزیع یکسان خدمات در مناطق ۱۵ گانه اعتبارات مربوط به آزادسازی در تمام مناطق توزیع شده و به همین دلیل شاهدیم که در جای جای شهر کارگاه های عمرانی برپا و کارگران مشغول کار هستند.

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امسال ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آزادسازی به صورت ملکی و نقدی در مناطق ۱۵ گانه شهر پیش‌بینی شده که ۵۵۰ میلیارد تومان آن برای آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای طرح‌های عمرانی و ۱۰۰ میلیارد تومان آن برای تامین معوض طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به اهم آزادسازی طرح‌های عمرانی در سال‌جاری، گفت: این طرح‌ها شامل آزادسازی بخشی از رینگ چهارم در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری اصفهان است که با احداث آن بار ترافیکی سنگین در جاده دولت آباد و سه راه نقشینه به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

افروزی با بیان اینکه برای احداث خط دو مترو از سمت زینبیه به کهندژ پلاک‌های قرار گرفته در مسیر اجرای طرح در دست آزادسازی است، تصریح کرد: در مسیر احداث خط دو مترو، پنج منطقه شهرداری از جمله مناطق یک، ۹، ۱۰، ۱۳، ۱۴ نسبت به آزادسازی پلاک‌های در مسیر اقدام خواهند کرد.

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری تکمیل آزادسازی پروژه میدان امام علی(ع) در بخش میدان جلوخان و مسجد جامع انجام می‌شود که امیدواریم همچون گذشته شهروندان در فرایند اجرای آزادسازی‌ها با شهرداری همکاری داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات