"اصفهان ترافیک" یار شهروندان

"اصفهان ترافیک" یار شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: استفاده از نرم‌افزار "اصفهان ترافیک" به افزایش اطلاعات شهری شهروندان کمک می‌کند.

علیرضا صلواتی اظهار کرد: تمام اطلاعات مورد نیاز شهری همچون جانمایی اماکن عمومی، بیمارستان‌ها، اماکن تجاری، مراکز خدماتی، پارکینگ‌ها در نرم‌افزار "اصفهان ترافیک" موجود است.

وی با بیان اینکه تصاویر زنده ترافیکی شهر و اطلاعات پارکینگ‌های عمومی سطح شهر با استفاده از نرم‌افزار "اصفهان ترافیک" در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: این نرم‌افزار نقاط دسترسی مردم به بانک های مورد نظر و کوتاه‌ترین مسیرها را اطلاع رسانی و شلوغی یا خلوت بودن خیابان‌ها همچنین استفاده از خطوط مناسب حمل و نقل عمومی را گوشزد می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: همچنین اطلاع رسانی در مورد ایستگاه‌های دوچرخه و جایگاه‌های سوخت به وسیله نرم افزار اصفهان ترافیک صورت می‌گیرد که تحقق این مهم باعث کاهش سفرهای شهری شهروندان می‌شود.

صلواتی تاکید کرد: حدود یک میلیارد ریال برای این نرم افزار هزینه شده و می‌توان گفت جامع ترین نرم‌افزار ترافیکی است که شهروندان با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه نرم افزار "ترافیک یار" می‌تواند مواردی مانند مشکلات ترافیکی و حوادث را به کارشناسان مرکز کنترل ترافیک ارائه دهد، ادامه داد: برای نخستین بار نرم افزار ترافیک یار در کشور و در اصفهان رونمایی و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات