دلخوری‎های گذشته مردم از شهرداری را کم کنید

دلخوری‎های گذشته مردم از شهرداری را کم کنید

دلخوری‎های گذشته مردم از شهرداری را کم کنید

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: با توجه به ذهنیت‎هایی از گذشته در ذهن مردم مانده است، دلخوری از شهرداری زیاد است و باید در جهت کم کردن آنها اقدام شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی در جلسه آئین رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک) با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: ما در شورای پنجم همواره بر بحث شفافیت و اطلاع‌‎رسانی برای شهروندان تاکید داشته‎ایم، برای همین هم یکی از دغدغه‌‎هایی که در خصوص سامانه‌ها وجود دارد، این است که شهروندان نسبت به وجود و کارایی آنها آگاهی پیدا کنند. چرا که شهروندان به واسطه فعالیت‎های گذشته شهرداری، ذهنیت و دلخوری هایی دارند که باید رفع شود.
وی با بیان اینکه کاربری سامانه ها باید به خوبی تعریف و عملیاتی شده باشد، تصریح کرد: گاهی نرم افزار یا اپلیکیشنی طراحی و به شهروندان معرفی می‎شود تا در جهت داشتن شهر هوشمند قدم مثبتی برداشته شود اما بازهم شهروند احساس می‎کند که باید حضوری نسبت به درخواستش اقدام کند که تاکید می شود این مساله در کادو پلاک در نظر گرفته شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر مشهد افزود: تاکید می شود برای استفاده بهتر از این نرم افزار حتما، صاحبان خودروها در جریان استفاده از این سامانه قرار بگیرند، تا استفاده صد در صدی صورت بگیرد.
گندمی در خصوص رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جهتی حرکت کنیم که ضمن روشن کردن ذهن شهروندان، آنها با فراموش کردن دلخوری‎های قدیمی، از عملکرد شهرداری رضایت کامل پیدا کنند. البته قدم های خوب و موثری در این زمینه برداشته شده است که نیاز به تقویت دارد.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات