رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک)

رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک)

رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک)

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت از رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، محمدمهدی اسدی در جلسه آئین رونمایی از سامانه نرم افزاری مدیریت بازی انگاری هوشمند (کادو پلاک) گفت: تیرماه سیستم خوداظهاری با محوریت حمل و نقل و برنامه و بودجه از سوی شهروندان را به صورت آزمایشی در منطقه ۹ شهرداری مشهد رونمایی خواهیم کرد تا هرگونه تبادلات مالی با پارکبانها حذف شود.
وی به توسعه این سیستم اشاره کرد و گفت: بعد از موفقیت در این مرحله، سعی داریم پارکبان را حذف کنیم، اما تا قبل از حذف کامل پارکبانها، از هر دو روش خوداظهاری و معرفی پارکبان استفاده خواهیم کرد. پیش بینی می کنیم حدود ۴۰ پارکبان در این منطقه حذف و به سمت پارکینگ ها سوق داده شوند.
اسدی ضمن اشاره به هزینه های بالای نیروی انسانی و فشار جامعه روی مجموعه الیت، ادامه داد: تعرفه خود اظهاری یا استفاده از سیستم های مشابه، به ازای هر نیم ساعت ۷۵۰ تومان است، اما طرحی به شورا داده شده است که بر اساس آن این مبلغ به ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند تا مردم خودشان با این مجموعه مشارکت داشته باشند.
وی یا بیان اینکه استارت آپ «کادو پلاک» بسیار شبیه نمونه های مشابه خارجی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این نرم افزار با الهام از نمونه های خارجی طراحی شده، اما براساس نیازهای داخلی بومی سازی شده است.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت ادامه داد: این نرم افزار، یک نرم افزار جانبی است و نرم افزارهای اصلی خوداظهاری روی سامانه های الکترونیکی شهر من، ۷۲۴ و آپ قرار داده شده است.
وی در خصوص این استارت آپ به بیان توضیحات پرداخت و گفت: امکان رزرو پارکینگ، شناسایی بهترین و خلوت ترین نقاط برای جای پارک، دریافت امتیاز برای قرعه کشی، گزارش پارک دوبل به پلیس و ... در این نرم افزار تعبیه شده که به توسط بخش خصوصی طراحی و اجرا شده است و شهرداری تنها به عنوان مشاور با این شرکت همکاری داشته است.
اسدی با عنوان اینکه ۱۰ درصد ظرفیت پارکینگ ها برای رزرو آنلاین در نظر گرفته شده است، بیان کرد: گزارش تخلف از سوی شهروندان یک مدل کاملا پذیرفته شده در دنیا است و امیدواریم با موفقیت اجرا شود.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات