راه‌اندازی سیستم صورت‌های مالی مکانیزه در شهرداری مشهد

راه‌اندازی سیستم صورت‌های مالی مکانیزه در شهرداری مشهد

راه‌اندازی سیستم صورت‌های مالی مکانیزه در شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی سیستم صورت‌های مالی مکانیزه در دو سطح تجمیعی و تفکیکی در سطح ستاد و مناطق ۱۳گانه شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان ضمن ارایه تعریفی مختصر از سیستم صورت‌های مالی گفت: سیستم صورت‌های مالی، در واقع یک محیط پیشرفته تولید گزارش‌های خاص است که راه‌اندازی آن از آبان ۱۳۹۷ در دستور کار سازمان قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به اهداف راه‌اندازی این سیستم گفت: سیستم صورت‌های مالی مکانیزه در دو سطح تجمیعی و تفکیکی با هدف شفافیت، وحدت رویه و تسریع در فرآیند تهیه صورت‌های مالی و همچنین افزیش قابلیت اتکا به داده‌ها، راه‌اندازی شده است که در مرحله اول این پروژه، سیستم صورتهای مالی مکانیزه تجمیعی در سطح ستاد و مناطق راه‌اندازی گردید.
رجائیان همچنین تصریح کرد: در مرحله دوم پروژه مذکور، فرآیند پیاده سازی صورت‌های مالی تفکیکی مناطق ۱۳گانه شهرداری مشهد پایان یافت. همچنین فرآیند پیاده‌سازی سیستم در تمام سازمان‌های تابعه شهرداری در دست اقدام است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه با اشاره به اینکه در گذشته تنظیم صورت‌های مالی در شهرداری به صورت دستی و با استفاده از نرم‌افزار اکسل انجام می‌شد، به مهم‌ترین مزیت سیستم مکانیزه صورت‌های مالی اشاره کرد و اظهارداشت: قابلیت اتکای بالاتر، تسریع فرآیند تهیه گزارش و انعطاف در تهیه جداول، جزو مهم‌ترین قابلیت‌های این سیستم است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات