حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ضروری است

حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ضروری است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت:
حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ضروری است
حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ضروری است
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت گفت: حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه حفظ عفاف و حجاب موجب سلامت جامعه است افزود: رواج بی بند و باری در جوامع غربی یکی از دلایل فروپاشی بنیان خانواده ها در آن کشورها شده و امروزه شاهد گرایش بسیاری از چهره های مطرح کشورهای غربی به حجاب هستیم.
وی با تاکید بر اینکه سکوت در برابر بی حجابی یقینا به جامعه آسیب می رساند تصریح کرد: بی بند و باری و عدم رعایت عفاف و حجاب موجب بروز فساد و فحشا و خیانت در بین همسران می شود و این امر فروپاشی بنیان خانواده و افزایش معضل طلاق و ... را به همراه دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با انتقاد از رفتار برخی از هنجارشکنان پیرامون مقوله عفاف و حجاب تصریح کرد: این گونه رفتارها آب در آسیاب دشمن ریختن و همراه شدن با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران و خیانت به خون شهداست.
شیرزاد به نقش رسانه ها پیرامون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: نقش رسانه ها در گسترش این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدوارم با همراهی بیشتر مسئوولان این حوزه شاهد افزایش رویکرد رسانه ها به مقوله عفاف و حجاب باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات