دو طرفه شدن خیابان ارشادالرضا(ع)

دو طرفه شدن خیابان ارشادالرضا(ع)

دو طرفه شدن خیابان ارشادالرضا(ع)

شهردار منطقه ۸ مشهد از دو طرفه شدن خیابان ارشادالرضا(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی در جلسه پرسش و پاسخ با ساکنان خیابان بهشتی، جهان‌آرا و امیرکبیر که در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد، گفت:
قدم اول در مشارکت پیشنهادها و ایده‌پردازی شهروندان است و در حوزه اجرا ما از این ایده‌ها پشتیبانی می‌کنیم. برنامه من این است تا با مردم هم‌فکری کنیم به ایده برسیم و طرح‌ها را اجرا کنیم مردم باید احساس کنند طرح مال خودشان است نه دیگران.
وی در پاسخ به سوالات شهروندان درباره ترافیک خیابان نامجو، جابه‌جایی ارتش و دوطرفه‌شدن خیابان ارشادالرضا نیز بیان کرد: پس از مذاکرات بسیار با ارتش به تفاهم رسیدیم و نتیجه این تعاملات این شد که زمین حاشیه ارشادالرضا را در اختیار شهرداری قرار خواهند داد که در آن پارک خطی احداث می‌شود و این خیابان دوطرفه خواهد شد. ما برای تحقق این امر تلاش می‌کنیم چون اولویت ما مردم است.
شهردار منطقه ۸ مشهد در خصوص پیاده‌روسازی خیابان کوهسنگی و شبکه هندسی قطارشهری تصریح کرد: موضوع اصالت حرکت پیاده از میدان تقی‌آباد تا کوهسنگی در دست بررسی است و برای آن مشاور گرفته‌ایم. سعی می‌کنیم مدل نوستالژیک قدیم آن را بازسازی کنیم. کف‌سازی، بدنه‌سازی و نورپردازی در محور کوهسنگی و همچنین تسهیل حرکت معلولان و خانواده را در نظر خواهیم گرفت.
وی همچنین در پاسخ به گلایه برخی از شهروندان در خصوص اتوبوس‌های فرسوده خط۸۲ و خاموش‌نشدن اتوبوس‌ها در پایانه ذکریا عنوان کرد: هرچند حمل‌ونقل عمومی برعهده شهرداری منطقه نیست، اما با وجود این از شهرداری مرکز می‌خواهیم حتما به این موضوع رسیدگی کنند.
شیرازی درباره وضعیت آسفالت خیابان‌های جهان‌آرا و بهشتی توضیح داد: پروژه روکش آسفالت در ۶ نقطه شهر اجرا خواهد شد که یکی از این نقاط خیابان امیرکبیر حدفاصل خیابان کوهسنگی تا میدان کوشه‌ای است. البته با وجود طرح آسفالت امسال از فرعی‌های منطقه هم بازدید خواهیم داشت که براساس اولویت‌ها در خیابان‌هایی که یکی دو سال قبل طرح اگو انجام شده باشد هم آسفالت خواهیم کرد.
گفتنی است موضوعات متعدد دیگر از جمله گلایه از ساخت‌وساز همسایه، تجاری‌های موقت، مشکل در صدور پروانه ساخت و... نیز مطرح شد که با توجه به بررسی‌های موردی مقرر شد با حضور در منطقه به این مسائل رسیدگی شود. برخی مسائل مطرح شده در این جلسه هر چند ارتباطی با شهرداری نداشت، اما شهردار منطقه خواست مسائل به حوزه‌های مرتبط اعلام گردد تا گره از کار مردم باز شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات